Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 10
2
Hier hebben ze alle kabels die je nodig hebt, zelf even zoeken en anders op een andere website, heb er onlangs ook een verloopset gekocht en met stuurbediening enz is geen probleem. Kost een paar tientjes Autoradio kabel - Autoradio aansluiten - Autoradio kabels (allekabels.nl)
3
Te koop gevraagd / galant sigma klokkenset
« Laatste bericht door jo1 Gepost op mei 07, 2021, 12:39:38 pm »
Hallo
Heeft nog iemand zo een klokkenset voor een galant sigma uit 78 liggen? https://ibb.co/wMX6TRP .
4
Beste Leden,

Ik zal mij als eerst even snel voorstellen. Ik ben Niels en heb onlangs een 2008 Lancer 1.8 Instyle Sport sedan gekocht.
Erg blij met de auto op één ding na. Hier zit nog de standaard Rockford Fosgate CD wisselaar in die de versterker en subwoofer aanstuurt.
De CD wisselaar is niet bepaald van deze tijd en zou er graag een aftermarket radio in installeren. Echter heeft Mitsubishi NL mij verteld dat dit helaas niet zo eenvoudig is.
Zij tipte mij het even bij de Mitsubishi Owners Club te proberen.

Wat ik graag wil is een 2DIN autoradio (met carplay etc.) en de Rockford versterker en subwoofer behouden. Ook de stuurwiel bediening behoud ik graag.
De radio en het frame is niet moeilijk te vinden alleen weet ik niet wat voor componenten hier verder bij komen om de bovenstaande functies te behouden.
Hopelijk kan een van jullie mij hierin adviseren of de juiste richting op sturen.

Alvast bedankt.

Groet, Niels.
5
Outlander / Re: Even voorstellen, voormalig AUDI rijder in een OUTLANDER
« Laatste bericht door Nobodie14 Gepost op mei 04, 2021, 09:01:39 am »
Welkom op het forum.

Van Audi naar Mitsubishi is al een verschil.
Maar vanaf een sportieve station naar een SUV is een enorme verschil.

Ik stapte 4 jaar terug van een Chevrolet Nubira 1.6 SW 2006 naar een Mitsubishi Space Star 1.6 2002.
Dat zou een tijdelijke auto zijn tot ik iets anders gevonden had dat beter bij mij zou passen.
Maar de auto beviel (en bevalt nog steeds) me zo goed, dat ik er nog in rond rijd.

Veel veilige kilometers toegewenst!
6
Outlander / Even voorstellen, voormalig AUDI rijder in een OUTLANDER
« Laatste bericht door MacKenzie Gepost op mei 03, 2021, 08:48:11 am »
Goedemorgen mede Mitsubishi rijders!

Ik stel me even voor:

Ex Audi rijder... Voorheen, vorige week zelfs nog, in het bezit van aan AUDI A4 B5 Quattro Avant 1.8T APU motor, Knalgeel. Beer van een auto maar helaas moest hij eruit. Niet omdat hij slecht of stuk was, maar omdat de instap simpelweg te laag was voor mijn man. Door kanker en chemokuren de laatste 6 maanden werd het gewoon een drama met de in en uitstap dus besloten we een auto met hogere instap te kiezen. Kwamen we uit op een Mitsubishi Outlander aangezien onze favoriete garage deze op dat moment had staan...

Was even schrikken hoor! Had mezelf nooit voorgesteld in een japanner maar ik moet zeggen dat het me bevalt! lekkere hoge instap, veel ruimte, rijdt soepel, al met al een fijne bak!

Het is een MITSUBISHI OUTLANDER 2.0 16V. 4X2 [/size]CU2W MOT.4G63 100KW Antraciet grijs en ik zal later wat foto's plaatsen om hem even te showen. Moet zeggen, valt me helemaal niet tegen![/color]
[/size][/color]
[/size]Had verwacht dat het wel tegen zou vallen aangezien we altijd duits, en voornamelijk AUDI hebben gereden maar zo zie je maar weer, zelfs een die hard AUDI rijder kan bekeren [/color] ;D

Ik ga eens even lekker rondspitten op het forum, kijken wie en wat. See you around!  8)
7
Techniek en Tuning / Re: probleem ASX 2014
« Laatste bericht door Nobodie14 Gepost op mei 02, 2021, 07:00:30 pm »
Zelfs op een 55 inch scherm, zijn de kleine lettertjes nog steeds niet te lezen..

Bij deze iets groter:
--------------------------------------------------------------------

Ik heb in augustus een ASX 2.2 DI-D 4wd, 2014, 35000km uit Duitsland gehaald en heb de auto 2800km naar Spanje gereden waar ik woon. Ik was zeer tevreden over de auto en hij reed geweldig.In Spanje zijn de problemen begonnen, berg af is geen probleem maar iedere keer berg op wel. Het begint met een vreemd rammelend geluid aan de onderzijde. Als ik stop en vol gas geef dan begint de auto vreemd te doen bij 3000 toeren en gaat ook niet hoger dan 3000. Zet ik de motor uit en start weer dan is alles tijdelijk weer goed.De auto start altijd prima en is nog nooit zomaar gestopt. Bij het uitlezen zijn er geen foutmeldingen.Dieselfilter vervangen, pomp uit de tank gehaald en deze zijn allemaal brandschoon. Rijden met computer aan de auto en de dieseldruk is ook 100%. Geen meldingen.Alle kabels gecontroleerd en er is ook geen vacuüm lek. Helaas blijft het probleem. Ik heb nu een nieuwe krukassensor laten komen.De monteur vervangt hem liever meteen. Waar zit de krukassensor? Moet ik ook de nokkenassensor direct vervangen, of is dit het zelfde onderdeel?Is er iemand met hetzelfde probleem?De Mitsubishi garage kon helemaal niks vinden

02-05-2021  8 maanden verder
Nu zijn de krukassenor , nokkenassensor en de electrische dieselpomp vervangen.
Het niet verder gaan dan 3000 toeren in neutraal is normaal zeggen nu 3 garages. ( begrenzer)
Nog steeds geen enkele foumelding bij het uitlezen......
De toerental sensor is nog niet vervangen   ( ja er zitten er 3)

ik ben in staat de auto in de brand te zetten, maar daar loopt ie ook niet beter van...

alle hulp is welkom

thanks
--------------------------------------------------------------------
8
Techniek en Tuning / probleem ASX 2014
« Laatste bericht door Roel Gepost op mei 02, 2021, 03:19:16 pm »
het lukt maar niet om de auto te maken....  mijn oude bericht:

Hallo,[/size]Ik heb in augustus een ASX 2.2 DI-D 4wd, 2014, 35000km uit Duitsland gehaald en heb de auto 2800km naar Spanje gereden waar ik woon. Ik was zeer tevreden over de auto en hij reed geweldig.In Spanje zijn de problemen begonnen, berg af is geen probleem maar iedere keer berg op wel. Het begint met een vreemd rammelend geluid aan de onderzijde. Als ik stop en vol gas geef dan begint de auto vreemd te doen bij 3000 toeren en gaat ook niet hoger dan 3000. Zet ik de motor uit en start weer dan is alles tijdelijk weer goed.De auto start altijd prima en is nog nooit zomaar gestopt. Bij het uitlezen zijn er geen foutmeldingen.Dieselfilter vervangen, pomp uit de tank gehaald en deze zijn allemaal brandschoon. Rijden met computer aan de auto en de dieseldruk is ook 100%. Geen meldingen.Alle kabels gecontroleerd en er is ook geen vacuüm lek. Helaas blijft het probleem. Ik heb nu een nieuwe krukassensor laten komen.De monteur vervangt hem liever meteen. Waar zit de krukassensor? Moet ik ook de nokkenassensor direct vervangen, of is dit het zelfde onderdeel?Is er iemand met hetzelfde probleem?De Mitsubishi garage kon helemaal niks vinden

02-05-2021  8 maanden verder

Nu zijn de krukassenor , nokkenassensor en de electrische dieselpomp vervangen.

Het niet verder gaan dan 3000 toeren in neutraal is normaal zeggen nu 3 garages. ( begrenzer)

Nog steeds geen enkele foumelding bij het uitlezen......

De toerental sensor is nog niet vervangen   ( ja er zitten er 3)

ik ben in staat de auto in de brand te zetten, maar daar loopt ie ook niet beter van...

alle hulp is welkom

thanks

9
Outlander / Re: Voorstelronde
« Laatste bericht door Nico Outlander Gepost op april 30, 2021, 07:21:45 pm »
Je hebt zeker een 2.0 liter?
10
Space star / Re: Problemen met nieuw gekochte space star uit 2016
« Laatste bericht door Nobodie14 Gepost op april 30, 2021, 11:00:58 am »
Ik las net dat Mitsubishi de ruitenwissers uitschakelt als de wagen stilstaat om het rubber te besparen.
Dat zou betekenen dat de HVAC (of hoe die module ook heet) niet registreert dat de auto rijdt.
Pagina's: [1] 2 3 4 5 ... 10