Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Project Eclipse Targa!

Filluar nga 4Koen63, Korrik 09, 2012, 08:20:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

evodave


Chaoth

Wat een stoere bak en foto's! :D

Die Amerikaanse achterlichten gaan hem erg bruut staan. 8)

KissMyExhaust


4Koen63


Eagle1982


4Koen63

Afgelopen zaterdag is Kim voor mij wezen kijken naar de staat van het leren interieur wat ik wil kopen.
Aangezien dat voor hem in de buurt was en voor mij niet zo was het meer rendabel dat iemand anders even voor mij ging kijken in welke staat het interieur verkeerde.


Uit Kims verhaal en foto's is op te maken dat het interieur er goed uitziet, en dat in principe alleen de voorstoelen wat aandacht nodig hebben. Foto's zeggen meer dan duizend woorden, dus hier komen ze:



De wang van de bestuurdersstoel, altijd een zwakke plek. Deze zal opnieuw gestikt moeten worden lijkt me.



De zijkant van de bestuurdersstoel. Een goeie poets/reinigingsbeurt kan die wel gebruiken.



Deurpanelen konden volgens Kim wel een sopje gebruiken, en de speakers was er, ik citeer, "wat hobbybobby op gezet" :P
Aangezien ik hier zelf nog in te bouwen audio heb liggen moet dit netter kunnen en dat gaat zeker ook gebeuren :)



En last but not least, de achterbank. Deze zal waarschijnlijk weinig gebruikt zijn, zo zietie er dan ook nog uit :)


Laat me weten wat je er van vind, of de kleine dingetjes makkelijk te fixen zijn en als je eventueel nog tips hebt qua producten om je leer in goeie staat te houden hoor ik het graag.


Ik heb hier zelf in de buurt een oude vriend van mij wonen die bij een auto-interieurbedrijf werkt, die zal ik ook eens aan zijn jas trekken :)


Kim, nogmaals bedankt!

4Koen63


KissMyExhaust

Looks nice..
Alleen de beschadigingen en alles.. tricky one.
Als Kim zegt dat het kan, waarom niet :)
Good luck bro

4Koen63

Vandaag (gisteren inmiddels :P ) de auto even op de brug gehad om de bakolie te verversen.
En om sowieso even goed onder de auto te kijken.


Tot mijn grote blijdschap zat de hele bodem nog onder een dikke laag tectyl :D
Ook was het goed te zijn dat bij de APK in maart de uitlaatlijn en de remmerij is vervangen :)


http://www.extreme-carstyling.nl/product_info.php?CategoryID=85&CategoryNaam=Koni%20Sport%20Schokdempers&ProductID=199111
Die komen er weer een keer onder!


En dan ben ik nog aan het nadenken, dit ook doen?
http://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/147408/260-3000--Mitsubishi-Eclipse-Apex-Verlagingsveren/


Denk dat 't 'm wel goed staat alleen wordt 't er niet praktischer op. De voorlip is laag zat en hangt ver over dus scraped snel zat als ik niet langzamer dan 10 een drempel neem.. En bij ons in de straat liggen hele leuke drempels :D

Chaoth

@Koen,

Ik zou even informeren naar de kostprijs voor het repareren van die stoel. Mocht dat erg duur zijn, dan zou ik het persoonlijk niet doen, omdat opnieuw bekleden dan misschien een betere optie is. En dan heb je helemaal nieuw en niet een deels ingesleten set. :)

4Koen63

Thanks voor de tip, maar ik denk dat opnieuw bekleden niet rendabel is tenzij de reparatiekosten boven de 500 euro liggen :P
Opnieuw bekleden is duuuuuuuuuuuuuuuuuuur.

Chaoth

400 euro voor een setje waar nog wat aan gedaan moet worden is ook duuuuur ;)

Eclipse2G

Maar blijft goedkoper als nieuw!
Gewoon afdingen en meenemen

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

Eagle1982

Citim nga: Eclipse2G ne Korrik 20, 2012, 06:52:24 MD
Maar blijft goedkoper als nieuw!
Gewoon afdingen en meenemen

Sent from my LG-P990 using Tapatalk


+1


4Koen63

Leren interieur in de pocket!
Hopelijk volgende week een keer ophalen samen met de USDM achterlichtunit.


Volgende stap: Koni Yellow rondom en verlagingsveren! Niet te gek, 3 cm ofzo. Tussen m'n band en de wielkastrand zit nou ong. 7,5 cm..