Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Hallo......

Filluar nga Ran-DiZzle, Janar 15, 2011, 04:21:55 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Nette velgen  8)


Setje nette velgen is toch een hele investering.

Evo driver

Dat is een aardige verbetering zo top !

Wieger

hey nogmaals welkom :D
staat die galant nog in almere heb ook nog wat onderdeeltjes nodig ;)
ik moet de mijne ook nog even verlagen maar moet eerst me dash weer goed hebben ;)


Ran-DiZzle


ZS87

hey Ran
leuk galant man ben zelf ook gek op deze types voor de VR4 types  :P
die gaan hard maar veel plezier en welkom  ;D

Ran-DiZzle

#20
hier al n tijdje niet meer geweest,

n aantal updates ondergaan waaronder:





ondertussen is de onderlip door mn eigen schuld weer stickervrij. en staat de auto er tegenwoordig zo bij:






bass-lancer94

#21
Hey Randy! Zoals ik al op je hyves al zei: vette bak. beter als al die honda troep die je ree. heb je nou nog een turbo op die civic sedan geschroefd? want et was niet echt super spectaculair zonder. net  als je crx met nos. toen de fles op was deed ie ook niet veel meer  :P  ik hoop dat ik je nog een keer met je kracht patser in Zeeland zie. Ga je ook naar automaxx in september? keb JAF gemist wist niet dat et dit jaar al zo vroeg was

Ran-DiZzle

in september word t dan kiezen of delen, 25 sept is er weer JAF. weet niet wanneer ik weer eens in de buurt ben.

gr.

bass-lancer94

nog een keer jaf? dan wordt et niet moeilijk. ik zie liever een honda voorbijkomen dan een duitse bak

Chaoth

JAF is al geweest ;)

Én op een nieuwe datum (8 mei 2011) én een nieuwe locatie (circuit Zandvoort).

Chaoth

Ja, die datum is nog niet bekend ;) Wilde even duidelijk maken dat de JAF dit jaar al is geweest.

jesse2g

Kan je kiezen welke kleur velgen je wil? ;) Nog even wat lager en de galant ziet er al heel netjes uit imo

Ran-DiZzle

ownee, 25 september is t Automaxx Super Sunday op Zandvoort. hehe.. foutje, bedankt.