Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen

Filluar nga Bart, Nentor 13, 2011, 05:39:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Bart

Nieuw forumlid hier:)
Altijd leuk om je even voor te stellen! Nou ik ben dus Bart en trotse bezitter van een fto GPvR. Altijd leuk als je al 6 maanden een auto op marktplaats ziet staan die je supergraag wilt hebben maar eigenlijk zo'n €3000,- te duur voor je is. Tot hij op een dag op ''voor elk aannemelijk bod'' staat. Dan ga je direct langs natuurlijk! En tot mijn grote geluk maakte de verkoper een fout door te zeggen dat ik de 1e was die langskwam en ik wist al hoe lang hij te koop stond. En dat wist hij weer niet! ;D  En ik reed 1 week later dus weg met een auto waar ik al maanden naar had zitten kijken haha. Auto is echt een toppertje en een blijver. Het is heel leuk om iets bijzonders te hebben en te delen met andere die hetzelfde hebben. De liefde zit er dan meestal wel in heh! :)  Mooi project om aan te knutselen! Foto's komen uiteraard nog maar daar werk ik nog aan!
Weet een van jullie mitsu eigenaren toevallig een goede nederlandse of engelse website waar fto tuning onderdelen te verkrijgen zijn? En worden er via dit forum ook meetings georganiseerd?
nou, groeten en tot horens!
Bart.

Eagle1982

Hey Bart,


Welkom hier.
FTO rijders hebben we hier meer in ons midden  ;)
Zo misschien ook wel de oude eigenaar van je wagen.


In ieder geval veel plezier met je ride en veel veilige kilometers toegewenst.

Bart

haha ja misschien zit hij er tussen ;)  weetie iniedergeval dat ik er blij mee ben :P
Ja ik zag al dat er nog een paar fto rijders waren hier. Heb al een beetje zitten kijken en het is leuk om te lezen wat ze er allemaal mee doen!
Bedankt en jij ook veilige kilometers gewenst!

Prowler

Welkom mede FTO eigenaar :D .


Gefeliciteerd met je aankoop en sowieso heel veel rijplezier toegewenst.


Voor FTO tuning onderdelen, moet ik je toch doorwijzen naar engeland. Dit omdat er in nederland vrij weinig/niks te krijgen is.
Hier een aantal tips waar je kan kijken:
http://www.ftoworks.com/ (tuning onderdelen)
http://www.camskill.co.uk/ (op deze site kan je alle onderdelen bestellen + upgrades voor de FTO)


Ik zelf ben ook nog aangemeld op http://www.ftooc.org/forum/ . Dit is welliswaar betaald (20 gbp per jaar), maar op dit forum kan je van alles en nog wat vinden over Tips & tricks.


Tevens ben ik zelf ook bezig met een nederlandse site (tips&tricks), waar ik dit ook allemaal wil plaatsen, maar dat is pas tegen het eind van dit jaar klaar :P


Gr,
Pat

Eagle1982

Citim nga: Prowler ne Nentor 13, 2011, 06:32:40 MD

Tevens ben ik zelf ook bezig met een nederlandse site (tips&tricks), waar ik dit ook allemaal wil plaatsen, maar dat is pas tegen het eind van dit jaar klaar :P



Gelukkig is het einde (van dit jaar) nabij  ;)
Maar handig dat je het hier ook heen haalt.




Bart

Nou ik ben benieuwd! als hij klaar is moet je het maar even laten weten!

Wieger

Hey welkom hier :D
Is dat die zwarte FTO die al een tijd tekoop stond op MP ?
Goeie km ene reuze benieuwt naar de foto's

Bart

Nee is een witte GPvR.. ja dankje! Jij ook goeie km en ik zal binnekort ff Foto's op gooie!

Prowler

Citim nga: Bart ne Nentor 19, 2011, 06:11:29 MD
... en ik zal binnekort ff Foto's op gooie!


hahaha, ik kan niet wachten dus kom maar op :D

Bart

Dit is hem dan! Hij staat bij mn profiel :)

Space Star 1.6

wel kleine foto maar het is zeker mooie wagen  8)

jesse2g

Citim nga: Bart ne Nentor 19, 2011, 07:37:37 MD
Dit is hem dan! Hij staat bij mn profiel :)

Hey die ken ik volgens mij.. staat al een tijdje in NL toch? Heb hem een tijd geleden eventjes op MP gezien.

Bart

in 2010 is hij geimporteerd door een import bedrijf. Een vriend van de eigenaar van dat bedrijf had hem gekocht maar niet lang in zijn bezit gehad omdat hij het toch niet iets voor hem vond.. hij heeft inderdaad een aardig tijdje op marktplaats gestaan. Ik heb hem 11-06-2011 gekocht.

sibreneclipse2G

Zeer gaafe auto!!!!!  en nog mooi uitgebouwd ook


Vind je intro verhaal leuk,,, ( ik ben zelf ook al een half jaar aan het kijken voor mijn droom auto ( Eclipse 2g  in het rood )    en dan beetje goede voor een redelijke prijs. ken inmiddels alle advertenties wel zo'n beetje..


Succes met je auto en veel rij plezier!'


gr sibren

jesse2g

Citim nga: sibreneclipse2G ne Nentor 20, 2011, 07:46:57 MD
Zeer gaafe auto!!!!!  en nog mooi uitgebouwd ook

Standaard body van een GPvR en ook van standaard facelift FTO's :)