Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Spiegel

Filluar nga Anonymous, Janar 17, 2005, 02:52:39 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Neutral door mijn eigen stomme schuld heb ik mijn spiegel kapot gemaakt van mijn coltje glxi uit '94 (dus elektrische spiegels). Alleen het glas is kapot en moet dus een nieuw stukske glas hebben.

Mijn vragen?
Kun je alleen het stuk glas vernieuwen? (volgens mijn wel want zit vast met dubbelzijdige tape)
Waar moet ik dat halen? Sloop of mitsu dealer?
En hoeveel kost het dan ongeveer? Ook als ik meer moet vervangen
En kan ik het zelf erop zetten of toch maar bij de dealer laten doen?
Alvast bedankt Cool

erwin

#1
Je kunt zo een spiegel laten snijden bij de glas handel
Kost je +/_15. €

Pjotrik

#2
Bij de sloop kan je ook altijd terecht. Prijzen weet ik niet.
Wanneer je een vergrotende spiegel hebt is het lastig laten snijden bij een winkel.

Anonymous

#3
TIP: je kunt de spiegel makkelijk los halen door deze in warm water te leggen, dan komt de dubbelzijdige tape makkelijk los.

een maat van mij dacht het ff met z'n schroevendraaier los te wringen maar dat liep in stukken af  Crying or Very sad

Anonymous

#4
los halen zal niet zon probleem zijn want hij is toch al gescheurd is ook best wel moeilijk de hele spiegel in warm water leggen. Maar bij de mitsudealer hebben ze die daar ook? Het probleem is dat ie donderdag apk gekeurd gaat worden en vrees dat die zo daar niet eens doorheen komt. Misschien maar even bij de sloop proberen.

Evo driver

#5
hoi

Als je je spiegel helemaal naar boven drukt zodat er een kier ontstaat aan de onderkant. Dan kan je met een klein zaklampje zien dat het spiegelglas geklemt zit aan een ronde schijf van de spiegelbediening. Als je dan met een kleijn schroevendraaiertje er tussen prikt en rustig wringt dan schiet hij los.

Gr.

Anonymous

#6
thx zal ik is proberen heb inmiddels al een nieuwe spiegel liggen maar ben nog wel beetje bang met het eruit halen van de oude.

Pjotrik

#7
Waarom denk je dat wanneer je auto gerepareerd wordt, een bakje koffie wordt aangeboden of dat je naar voren wordt meegenomen? Dan zie je niet hoe de monteur je auto bruut mishandeld.

Dus gewoon wat kracht zetten met dat spiegeltje. Razz