Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

bougie keuze?

Filluar nga Anonymous, Shtator 07, 2004, 05:57:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

mijn colt krijgt volgende week een grote beurt. nu hebben ze me verteld dat ze dan de bougie's ook vervangen. ik heb wel eens gehoord dat er veel verschillende types bougie's op de markt zijn. wat kan ik het beste laten doen: de bougie's vervangen door gewone bougie's of zijn er bougies waarbij de prestaties van mijn motor verbeteren?

BlueRiders

#1
Citim nga: "wacko"mijn colt krijgt volgende week een grote beurt. nu hebben ze me verteld dat ze dan de bougie's ook vervangen. ik heb wel eens gehoord dat er veel verschillende types bougie's op de markt zijn. wat kan ik het beste laten doen: de bougie's vervangen door gewone bougie's of zijn er bougies waarbij de prestaties van mijn motor verbeteren?

Jah je hebt namelijk goede bougies van splitfire dat zijn erg goede bougies of je moet gewoon zoeken naar bougie die 4 vonkjes geeft dus dat is een betere bougie want een gewone krijgt maar 1 vonkje en 4 vonkjes heb je dus een beter ontsteking Wink veel succes er mee nog Very Happy

Wij hebben zelf 4 steek bougie Very Happy

Groeten, The BlueRiders  Cool  

Anonymous

#2
denso iridium Laughing

BlueRiders

#3
Citim nga: "markje"denso iridium Laughing

Watt ??????

Groeten, The BlueRiders  Cool  

Anonymous

#4
jaa dat zijn bougies denso irridium werken  wat beter dan spitfire of wattan ook

Als je het fijne ervan wil weten kijk je maar op de denso site ik geloof denso.com

MitsuRulez

#5
Splitfire is RUK.......

Voor jullie galant:

MS851728 Denso K20PR-U11

MD322771 Denso PK20PR-U11 (platina)

Anonymous

#6
zijn ook hel goeie bougies alles met 2 of meer pootjes is bende de vonk is immers wat zwakker als bij 1 en wat ook vrij belangrijk is de elctrode afstand altij ff nachecken

Evo driver

#7
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Een vonk is een vonk en door een bougie wordt de volk met meerdere pootjes alleen maar verdeeld. En met een pootje gewoon een goede sterke vonk.

Gr.

BlueRiders

#8
okej okej mensen  Laughing

Maar wij hebben zelf van bosch met 4 pootjes maar wij hebben geen problemen er mee hij loopt lekkerder toen we die powerfilter en bougies er in hadden gezet Razz dus waar het aan ligt zal het meeste powerfilter zijn denk ik want hij is zuiniger geworden Very Happy maar jah zuipen doet ie toch wel als je veel doorblaast  Laughing

Maar de bougies die we er uit haalde waren echt gaar Very Happy dus is zo wie zo beter voor ons galantje geweest en nog geen problemen met die nieuwe gehad of zo  Very Happy dus zal wel goed zijn Very Happy

En bedankt dat jullie me verbeterde  Wink

Groeten, The BlueRiders  Cool  

MitsuRulez

#9
En bedankt dat jullie me verbeterde   Very Happy

Graag gedaan Wink  LOL jk

Anonymous

#10
powerfilter?? klinkt als een open filter enne markje is niet gek van open filters. Cool

Markje gaat weer es wat doen met het filterhuis en de aanzuigbuis vanaf het filterhuis

MaRco2

#11
Citim nga: "MitsuRulez"Splitfire is RUK.......

Voor jullie galant:

MS851728 Denso K20PR-U11

MD322771 Denso PK20PR-U11 (platina)

Om even mee te gaan: zijn er voor de Space Star 1.6 (03/04) ook platina bougies en hoe lang gaan die dan mee met LPG?

Zo ja, heb je daar ook nummers van in de aanbieding? Wink

MitsuRulez

#12
Citim nga: "MaRco2"
Citim nga: "MitsuRulez"Splitfire is RUK.......

Voor jullie galant:

MS851728 Denso K20PR-U11

MD322771 Denso PK20PR-U11 (platina)

Om even mee te gaan: zijn er voor de Space Star 1.6 (03/04) ook platina bougies en hoe lang gaan die dan mee met LPG?

Zo ja, heb je daar ook nummers van in de aanbieding? Wink

Die gebruiken dezelfde bougies zoals hierboven gemeld.

Hoelang ze op gas meegaan weet ik niet precies, maar volgens bij zijn ze bijna 4 x zo duur.

normaal iets van € 3.5 en platina iets van € 12.50

MaRco2

#13
Bij Toyota houden ze voor de platinum tipped bougies voor mijn MR2 100.000 km aan als vervanging, terwijl ze bijvoorbeeld voor normale bougies in die tijd 10.000 km aanhielden.

Een paar jaar geleden hield Mitsubishi het op 30.000 km voor de normale bougies (15.000 km op LPG) en tegenwoordig 45.000 km. Bij Edison vervangen ze het gewoon nog bij 30.000 km (ongeveer), ook op LPG.

Dus als de platina bougies 100.000 km mee gaan, is het ook niet zo interessant.

lecleir

#14
en voor ne colt CJO bouwjaar 97? zijn die denso's ook goe?