Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Rens stelt zich aan...euhh voor ;)

Filluar nga babbels, Prill 02, 2013, 10:32:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Markjuh42

Citim nga: AMP ne Korrik 14, 2013, 10:21:47 MD
Gaat vanzelf, inhalen van een vrachtwagen op een weg met twee richtings verkeer is wel enorm spannend als je alleen rijdt voor de rest allemaal super easy parallel parkeren vind ik zelfs makkelijker rhd dan lhd het grappigste aan rhd is een collega afzetten aan de bushalte en dan naar de gezichten kijken als de "bestuurder" uitstapt en de auto opeens weer door rijd.

Parallel parking fair enough, zo'n vrachtwagen inhalen lijkt me inderdaad spannend. Maar als dat 't is :p (dat en tolpoortjes in frankrijk ofzeau)

En dat van je collega afzetten is natuurlijk hilarisch  ;D ;D . Vriend van mij is met lhd een keer aangehouden in GB, stond de agent ook aan de verkeerde kant  ::)

AcerTracer

Citim nga: Markjuh42 ne Korrik 17, 2013, 07:33:38 MD
dat en tolpoortjes in frankrijk ofzeau


Pop op de bijrijders stoel zetten met stuur in zijn handen  ;D

Markjuh42

Citim nga: AcerTracer ne Korrik 18, 2013, 09:32:04 MD

Pop op de bijrijders stoel zetten met stuur in zijn handen  ;D
Lulz! Ik vraag me af of ze het daar kunnen waarderen, maar ik zou er goed om kunnen lachen. Beetje vergelijkbaar met die kerel die verkleed als stoel/verborgen door McDrive's ging en iedereen ging bangmaken :p

AMP

Citim nga: Markjuh42 ne Korrik 17, 2013, 07:33:38 MD
Parallel parking fair enough, zo'n vrachtwagen inhalen lijkt me inderdaad spannend. Maar als dat 't is :p (dat en tolpoortjes in frankrijk ofzeau)

En dat van je collega afzetten is natuurlijk hilarisch  ;D ;D . Vriend van mij is met lhd een keer aangehouden in GB, stond de agent ook aan de verkeerde kant  ::)
Jah politie controle, tolpoortjes en parkeer garage slagbomen, het is niets anders dan even uitstappen rond de auto wandelen en terug instappen vervelend voor de mensen achter je dat ze iets langer zullen moeten wachten en 9 van de 10 keer op hun toeter duwen omdat ze zich afvragen waarom de passagier uitstapt but thats the price you pay for driving a cool JDM car

Markjuh42

Citim nga: AMP ne Korrik 20, 2013, 01:51:42 MD
Jah politie controle, tolpoortjes en parkeer garage slagbomen, het is niets anders dan even uitstappen rond de auto wandelen en terug instappen vervelend voor de mensen achter je dat ze iets langer zullen moeten wachten en 9 van de 10 keer op hun toeter duwen omdat ze zich afvragen waarom de passagier uitstapt but thats the price you pay for driving a cool JDM car

Lijkt me een acceptabele price to pay  ;)