Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen dragonfly

Filluar nga dragonfly, Janar 25, 2012, 07:41:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eclipse2G

Citim nga: Chaoth ne Shtator 07, 2013, 01:40:06 MD
Het lijkt mij ook niet dat je een auto voor dat bedrag kunt verkopen die een ratel in het blok heeft. Dan moet je echt een leek zijn als je hem dan koopt.

of juist niet...

Eclipse2G

BTW als je het zeker wilt weten dan bel je naar BPO en vraag je ernaar ik ga niet gissen over hoe of wat ik sta 1000% nee geen typfout :P
achter BPO dit veranderd mijn mening echt niet

AMP

dit was de mail die ik terug kreeg toen ik vroeg achter de minimum prijs omdat ik hem goed zou kunnen gebruiken als donor wagen. en het gaat wel degelijk over dezelfde auto als op hun site want dat zie ja aan de velgen...
Ik vind het zelf ook eer raar verhaal ik heb namelijk zelf nog nooit iets slechts gehoord over BPO integendeel zelfs.
achja 1400 is toch teveel voor een donor wagen dus mij boeit het eigenlijk niet meer zo veel.
wou het gewoon ff delen zodat er niemand eventueel bedrogen uit komt.

(Info@bpoautomotive.nl)Add to contacts 9/2/2013 Hoi
Zoals in de advertentie staat zitten wij in nederland, bij eindhoven en
dicht bij lommel ook.
De auto heeft nl kenteken
Prijs is minimaal € 1400, auto zit vol met allerlei spullen namelijk,
loopt ook nog tevens
Hoor t graag, mvgr

Kapaza.be schreef op 2013-09-02 00:36:
> REACTIE OP JE ZOEKERTJE
>
>  Beste bpo automotive holland,
>
>  Wijnings heeft een reactie gestuurd op jouw zoekertje [1] op
> kapaza.be:
>
>  Beste bpo automotive holland,
>
> Wat is de minimum prijs voor deze FTO
> Gezien de motorschade kan deze wagen perfect zijn als donor voor mijn
> FTO zijn beschadigd plaatwerk en interieur te vervangen. gezien van
> het feit dat er nog steeds een bij de RDW geregistreerd Nederlands
> kenteken op zit gaat mijn vermoeden uit dat u zich in werkelijkheid
> niet in Lommel bevind?
>
> Met vriendelijke groeten
>  Contacteer Wijnings (************@hotmail.com) door deze e-mail te
> beantwoorden.
>
>  Je zoekertje Mitsubishi FTO 2.0 V6 MIVEC GPX Handgeschakeld [2]
>
>  Prijs: 1.600 EUR
[/pre]

Eclipse2G

het zal ook wel om dezelfde gaan, al moet je een auto NOOIT vergelijken aan de velgen.
dat is het eerst uitwisselbare onderdel.

maar wat ik zei dubbele advertenties misschien 2 prijzen IVM met grote tijd tussen advertenties ik weet het niet en als je het wilt weten moet je vragen naar de advertenties en prijsverschillen en niet reageren op 1 advertentie ;)

dragonfly

Hier de vorige eigenaar.

Het is zeker wel dezelfde auto ik heb op de details gelet.

Als de auto nu motor schade dan heeft hij het snel voor elkaar.
Er zitten idd veel extra's.  Aero stoelen , sport remmen, enz enz

Wel balen dat het zo eindigt

Super Top

De Kapaza advertentie heeft een km stand die 3000 km hoger is dan die op de site van bpo.
Dus neem aan dat die van kapaza de meest recente advertentie is.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

Bpoautomotive

#81
Geachte allen,
Dankzij een oplettende klant werden wij hierop attent gemaakt. Hoe zoiets al snel een eigen leven kan leiden. Dus direct even aangemeld om dit uit te leggen. Dit na een lange circuitdag waarna we pas flink na middernacht klaar waren met herstelwerkzaamheden.

Het verhaal zit heel simpel in elkaar, even een kleine opheldering.
Vorig jaar hebben wij deze fto aan een hollandse klant verkocht, welke er helaas motorschade mee gemaakt heeft, na intensief kms gemaakt te hebben met de auto.
Wij hebben deze auto een aantal welen teruggekocht van de klant, vooral uit service naar de klant toe.

Aangezien wij regelmatig exporteren, hebben we de auto in belgie te koop staan. Auto heeft inderdaad motorschade dus, en dat is geen geheim. Echter, helaas is er iets fout gegaan en de auto als te koop op de site blijven staan al die tijd. Er is dus niets raars of geheims aan, auto had simpelweg al van de site moeten zijn.

Auto is nog steeds te koop met motorschade. Maar, niet lang meer, aangezien 3 dagen geleden een nieuwe motor is besteld die nu onderweg is. Deze gaan wij inbouwen en pas dan komt de auto in Nederland te koop. Liefhebbers voor n projectauto zijn nog altijd welkom, auto is zo te koop of met nieuwe motor erbij of evt erin gebouwd. Over 2 weken zit de motor erin, en dan is hij alleen geheel te koop.

Zo simpel zit het dus in elkaar. Geinteresseerden kunnen zich melden via email of via pb. Uiteraard verdwijnt zodra de motor ingebouwd is de auto van de belgische site, en deze wordt ook via deze tip van de site gehaald uiteraard!

Allen excuus voor de onduidelijkheid, site updaten schiet er af en toe overheen, en zo blijkt dat het af en toe voor verhalen kan zorgen.

Alle verdere vragen over auto of mogelijkheden zijn welkom, hij staat dus gewoon bij ons in veghel, en heeft over 2 weken een nieuwe motor, tenzij geinteresseerden zich tussendoor melden.
Bij voorbaat hartelijk dank
Team bpo automotive

Bpoautomotive

#82
Nog een korte opmerking aan AMP.

Als je in de mail gewoon gevraagd had dat je een verschil zag op onze site en op de belgische site, dan hadden we direct gezien en uit kunnen leggen hoe t zat. Wij kregen geen reactie meer van jou, maar op dit forum wordt wel vanalles gepost, waardoor een scheef beeld ontstaat. Wij moeten onze site beter updaten dat is een goede les bij deze, maar gewoon even contact met ons daarover had je direct wijzer gemaakt, puur een verzoek voor als dergelijke zaken niet duidelijk zijn.

Gelukkig hebben wij een goede naam in Nl en die willen we zo houden. Wij zijn hier eerlijk over onze autos, dat kan ik je garanderen.  Site wordt maandag door een extern bureau aangepast.

Wij werken erg hard om onze naam zo goed te houden, en door een kleinigheid als dit komen de wildste geruchten op gang.

Hartelijk dank aan eclipse2g voor je goede vertrouwen! Alle verdere vragen van iedereen zijn welkom via telefoon of email, te vinden op de site, over de auto of alle andere zaken.
Email en telefoonnummer zijn wel up to date :-)

Eclipse2G


MiTsU

Mooi dat dit misverstand nu duidelijk is

ginotjeze

Ziet er netjes uit. En welkom!!

En veel plezier met je fto

ginotjeze

Nou ook weer opgelost!!

Bpo heb trouwens ook nog wel een moterblok voor een fto gr liggen heb namelijk een ongeluk gehad spijtig!
Maar niet mijn fout. Maar motorisch is die nog 100 procent en start en loopt nog .

En je zou hem voor een prikkie op kunnen halen (moet je hem wel zelf uithalen)

Groetjes