Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

voorstellen

Filluar nga Bart, Nentor 13, 2011, 05:39:34 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Bart



Citim nga: sibreneclipse2G ne Nentor 20, 2011, 07:46:57 MD
Vind je intro verhaal leuk,,, ( ik ben zelf ook al een half jaar aan het kijken voor mijn droom auto ( Eclipse 2g  in het rood )    en dan beetje goede voor een redelijke prijs. ken inmiddels alle advertenties wel zo'n beetje..
hihi inderdaad :)  zijn de aero series.. maar bedankt! ;D 
haha ja dat doe ik ook altijd als ik een nieuwe auto ga kopen! (nog steeds eigenlijk) haha ik zit altijd autotjes in de gate te houden :P
pas op dat je niet verliefd word voor je gaat kijken heh? ;)  en rode auto's hebben heel veel lakzorg nodig anders worden ze roze van de zon.. neem dat mee in je beslissing :)  ja jij ook veel goede kilometers gewenst en laat het ff weten als je nieuwe ride er is! vind ik leuk! :)

4Koen63

Ik zal ook maar eens reageren :P
Leuke FTO, wel mazzel met de prijs haha!
Ik had de Eclipse ook net gekocht na een price-drop van 300 euro :)
Wat is er trouwens anders aan de GP Version R, ik zie voornamelijk GPX'en hier op 't forum?

ReLXe

Version R is facelift, grote spoiler achterop. LSD in de bak. Auto is lichter, en altijd handbak geloof ik.
Vermogen is hetzelfde.

Maar waar zijn jou fotos bart?

Bart

#18
klopt Hij is wel op de GPX gebaseerd. Mitsubishi heeft de versionR gebouwd als zijnde ''tribute'' voor de FTO omdat de auto zo succesvol was in japan. VersionR heeft andere bodykit, spoiler, stoelen, HID lampen, strutbar voor en achter, en is gestript van climate control, verstelbare spiegels etc. en heeft sper diff en ander onderstel. Dit is dan ook nog een aero series maar wat daar dan weer anders aan is weet ik niet.

Fotos staan bij projecten onder project FTO version R.
http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,7455.30.html

MiTsU

Ik zag deze FTO volgens mij op MP staat?

4Koen63


Bart

klopt als een bus hihi

Bart

goedenavond!
Voor degene die het interessant vinden.. Ik heb mn oude FTO GPvR terug gekocht. Niet van degene aan wie ik hem verkocht heb, maar van een wel bekend lid hier. Ik zag hem op marktplaats staan, mijn kleine tedere hartje ging sneller kloppen en de volgende dag hadden we een reünie :)

4Koen63


MiTsU


Chaoth

Welcome back!

En nieuwe foto's posten! :D

Eclipse2G

Graag gedaan! een hele middag die afschuwelijke dip van de velgen af te halen toen hij in vorig bezit was haha (en de laatste stickers)