Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Slot kofferbak Mitsubishi Colt CZC

Filluar nga Inoa, Janar 05, 2022, 10:41:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Inoa

Sinds een maandje krijg ik het slot van de kofferbak niet meer met de hand open na het ontgrendelen met de afstandsbediening. De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Ik moet hem dan met de sleutel in het sleutelgat openen.


Ook valt hij met dichtgaan direct op slot. Resultaat was vanavond dat mijn tas, sleutels en telefoon in de kofferbak lagen en hij ineens dichtviel. Ik kreeg de klep vervolgens niet meer open en de bestuurders en passagiersstoel waren nog open.


Wie weet wat het probleem is, vooral wat me dit gaat kosten. Of het dak nog open gaar weet ik niet, het weer was er niet echt naar laatste tijd.

dm7gt

Ik heb er wellicht niet veel verstand van, maar het lijkt erop dat er iets kapot is aan het achter slot (aangezien de afstandsbediening wel werkt op de 2 andere deuren). Ik weet helaas niet hoeveel het kost, maar je zou het kunnen proberen bij dichtstbijzijnde garage. Ik zie hier en daar een slot schakelaar voor rond de 40-50 euro, maar die zijn wel voor een Colt CZ (weet niet of dit verschillen heeft met CZC). Het vervangen is denk ik niet meer dan 30 minuten/uurtje werk aangezien je er makkelijk bij kan, maar ik kan het mis hebben. Deze persoon heeft er ook last van gehad lijkt het (ik weet niet of dit ook van jou is) https://problemcar.nl/topic/mitsubishi/czc-cabrio-gaat-niet-op-slot-ramen-werken-niet-en-de-kofferbak-opent-niet-261607. Misschien dat je er wat aan hebt.