Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Iemand nieuw....

Filluar nga M. Tierney, Janar 29, 2016, 04:29:21 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

M. Tierney

Beste Mitsubishi fans,

Want dat zijn jullie vast allemaal.

Voor mij is dit hele forum gebeuren iets totaal nieuws en gegarandeerd dat ik hier en daar wel eens wat foutjes zal maken.

In juni 2015 kochten wij onze eerste Mitsubishi, een Lancer Cleartech 1.6 en dit op aanraden van enkele van mijn collega's.
Voordien hadden we een Skoda Octavia, 13 jaar oud met 280.000+Km op de teller nooit prullen mee gehad maar de oude diesel moest er met de tijd toch uit (Je mag er binnenkort niet meer mee naar Antwerpen) . Eerst gingen we deze vervangen door een nieuwe Skoda met benzinemotor maar gezien de nieuwprijs van die Skoda's keken we toch even over de haag en kwamen uit bij Mitsubishi.
Super degelijk, zuinig, volledige uitrusting, enz., veel goeds over gehoord kon niet missen, dus wij eentje besteld zonder vooraf een proefrit te maken.
De verkoper verzekerde ons dat de Lancer een van zijn beste wagens was, een wagen met geweldige rijeigenschappen.

Een geweldig mooie auto is hij zeker en vast, maar die geweldige rijeigenschappen willen maar niet wennen.
Ik geloof best dat de Mitsubishi Lancer een fantastische auto is, alleen ligt hij ons totaal niet.
Vergelijk het met de Chinese keuken en de Japanse, ik hou niet van Sushi en hoe vaak ik het ook probeer, de smaak bevalt me niet. Het mag nog het duurste Sushi restaurant zijn....ik lust het nog steeds niet....

De Lancer heeft inmiddels 16.000Km gelopen, maar we hebben besloten een nieuwe thuis te zoeken voor onze mooie Lancer.
Moest iemand interesse hebben in een bijna nieuwe zwarte Lancer met nog meer dan 4 jaar fabrieksgarantie, aan een heel zacht prijsje geef me dan a.u.b een seintje.
Want ik blijf erbij, het is een mooie wagen, eentje in perfecte staat (kan je navragen bij de garage waar we hem kochten), maar ik ga er nooit aan wennen en dat vind ik persoonlijk wel heel spijtig.

Geef me een seintje, kom kijken, kom er mee rijden en wie weet heeft onze Lancer binnenkort een nieuwe warme nest.