Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga W.Estland, Mars 14, 2015, 10:41:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

W.Estland

Even voorstellen, mijn naam is Hans, en heb sinds 2 jaar een Grandis uit 2007.
Het is niet mij  1-ste Mitsubishi, in 1978 had ik een Galant-Sigma.
En het is dat deze auto te klein werd voor mijn gezin toen anders had ik hem denk ik wel wat langer aangehouden. In de 6 jaar dat ik deze auto heb gehad heeft ie mij nooit in de steek gelaten, op een lekke band na dan.
2 jaar terug zagen we bij ons op de hoek deze Grandis staan en zowel mijn vrouw als ik vonden het wel een passende auto. We zijn in de gelukkige  omstandigheden dat we 5 achterkleinkinderen hebben en een 7 zitter is dan zo nu en dan wel handig. Dus de keus was snel gemaakt, zeker na enig goochelwerk op het net. Nu wil het toeval dat mijn vrouw een automaat wilde hebben. Mij maakt het niet zoveel uit. Achteraf blijkt dat dit voor deze auto toch wel het ideale bkkie is, de handgeschakelde versie schijnt nogal zwak te zijn. Heb de auto gekocht toen deze 96.000 km op de teller had staan en inmiddels staat ie op 138.000 en nog een beetje.
Benzine verbruik is 1:10.9 en af en toe lukt het om op 1:11.3 te komen. Afhankelijk hoe soepel de rechtervoet is.Harder dan 180 heb ik er nog niet mee gereden en dat zal ook wel niet gebeuren.
Nadeel, ja, de zeer grote draaicirkel, dat breekt je nog wel eens op in een wat minder ruim bemeten parkeergarage.
Verder een prima auto, waarvan ik nog steeds kan zeggen dat ik er tot nu zeer tevreden over ben.
Autogeschiedenis:
Volkswagen 1303S
Citroen
Mitsubishi Galant-Sigma
Citroen bx 1400
Citroen bx 1600
Ford Fiesta
Mitsubishi Grandis

Gr Hans.

W.Estland

Zo. De Grandis heeft een apk gehad. Viel toch wel wat tegen. De laatste drie weken viel het rempendaal na het straten een beetje weg. Oorzaak een remcilider aan de achterkant. De distributieriem was aan vervanging toe. Heeft nu ik hem hed bijna 180.000 gelopen. Dus was een must. Lekker rondom de remblokjes vervangen. Was even een uitgave, maar met het uitzicht op Frankrijk en de bergen niet een onverstandige keus.

W.Estland

Ik krijg het niet steeds niet voor elkaar een plaatje te plaatsen. Ouderdom denk ik😬

Gr Hans

Marcuz77

uploaden via tinypic, dan bij verklein kiezen voor formaat messageboard, dan de link die je krijgt na uploaden kopieren (is vrij lang) en in je nieuwe post plaatsen.

Leo

uploaden bij photobucket is ook een optie, je moet dan de img link gebruiken