Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Space star wil niet aanslaan.

Filluar nga Erwin71, Mars 18, 2018, 11:48:57 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Erwin71

Een goede morgen.


Nou zoals we denk ik wel begrijpen heb ik een space star 1.3 uit 2001.
Nu had ik er al last van dat die stotterde als ik laag in mn toeren reed maar dat was ook weer weg en dan weer terug.
Vandaag start ik hem en valt erna direct uit en stonk naar benzine. Met door starten wilde die wel maar gaat gewoon niet aan.


Bougies eruit gehaald en die zijn echt smerig dus die vervang ik morgen gelijk. Maar ik denk eigenlijk dat er een bobine kapot is dus hoop ik eigenlijk op een bevestiging ;D .


Ga me niet vragen naar mn controle lampje want die had de garage waar ik m kocht er al netjes uitgehaald :'(


Ik rijd hem nu een jaar met alle plezier. Zuinig en toch rap. En van binnen groter dan verwacht.


Alvast bedankt erwin










Entharion

Citim nga: Erwin71 ne Mars 18, 2018, 11:48:57 PD
Een goede morgen.

Nou zoals we denk ik wel begrijpen heb ik een space star 1.3 uit 2001.
Nu had ik er al last van dat die stotterde als ik laag in mn toeren reed maar dat was ook weer weg en dan weer terug.
Vandaag start ik hem en valt erna direct uit en stonk naar benzine. Met door starten wilde die wel maar gaat gewoon niet aan.

Bougies eruit gehaald en die zijn echt smerig dus die vervang ik morgen gelijk. Maar ik denk eigenlijk dat er een bobine kapot is dus hoop ik eigenlijk op een bevestiging ;D .

Ga me niet vragen naar mn controle lampje want die had de garage waar ik m kocht er al netjes uitgehaald :'(

Ik rijd hem nu een jaar met alle plezier. Zuinig en toch rap. En van binnen groter dan verwacht.

Alvast bedankt erwin


Hoe zien de bougies eruit dan? Zit er olie op, zijn ze zwart of juist wit aangeslagen?
Dat kan veel vertellen over wat er gebeurt in de cylinderkamer.




Met een beetje mazzel is het vervangen van de bougies ook genoeg...