Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

achteraf inbouwen van cruise control mogelijk?

Filluar nga jurgensz, Nentor 19, 2013, 10:52:48 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

jurgensz

hallo

sinds een half jaar heb ik een lancer sportback.
helaas zit hier geen cruise control op.
is het mogelijk deze er nog op te zetten? en hiermee bedoel ik dan de originele cruise control.
de module met de knoppen voor in het stuur kan ik krijgen, en ik heb gezien dat de kabels met connector ook aanwezig zijn.
ik veronderstel dat het niet gewoon 'plug en play' gaat zijn, zodus: kan het? en indien ja, welke aanpassingen zijn eventueel nog nodig?

alvast bedankt voor jullie moeite en tijd.

mvg

DC_Lancer

Ja dat kan, maar niet op het stuur, het is dan z'n hendeltje, ze monteren dat achter je 'pinker' hendel, tis klein en het trekt op nix en werkte maar half en bij activeren stoot je meer tegen je hendel van je pinkers die dan ongewenst zitten te pinken....... Dat ding kwam van Mitsubishi Motors zelf... Niet aan te raden en koste +1000euro... 

Ukkie

K heb zelf een Gold cruise, maar weet alleen niet of die werkt, we hebben hem namelijk van de voeding gehaald want had een storing in het elektro circuit.

weet ook niet of dit standaard is bij de glxi amerikaans model of niet?
zonee dan is hij er achteraf in gebouwd en kan ik pas zeggen hoe het voldoet alsie weer aangesloten is ;)

jurgensz

alvast bedankt voor de reply, een garagist is het voor mij ook nog aan het uitzoeken, ik hou e op de hoogte  ;)

henk2k

En hoe is het afgelopen? Ik ben van plan hetzelfde te proberen namelijk.  :)

Wieger

volgens mijn dealer kost het iets van 800 € , de nieuwe versies van de Lancers ( editie one en two ) hebben dit vreemd genoeg niet standaard meer :s

Chaoth

Alles bij de dealer vind ik belachelijk duur.

remvbaal

800 is wel stevig inderdaad een John Gold systeem koop je voor 500 euro. Wordt op model besteld om geen storingen in het elektrisch systeem te krijgen.

xmingnetar

xmingnetar

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо