Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Injectoren 4G63

Filluar nga 4Koen63, Maj 13, 2013, 04:35:03 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

4Koen63

Goeiemiddag allemaal!


Even een paar vraagjes :D :


1. Hoeveel cc zijn de standaard injectoren van een 4G63 non-turbo?
2. Hoe kun je vermogen winnen met grotere injectoren? Behoeft dit nog meer aanpassinkjes?


Alvast bedankt :) Greets Koen

StoneColt

Vraag 1 weet ik niet. Vraag 2: Niet. Grotere injectoren zijn eigenlijk alleen maar een noodzakelijk goed als je je motor op welke manier dan ook tunet en de vraag naar benzine groter is dan wat je huidige injectoren kunnen leveren. Hij wordt er niet sneller van als je er grotere in doet, zonder verdere aanpassingen zelfs langzamer omdat hij meer benzine levert dan nodig.

4Koen63

Iemand "ervaring" met bepaalde injectoren?


Ik zoek namelijk 5-600 cc injectoren voor in het turboblok.
Kan iemand wat aanraden en/of vertellen waar ik op moet letten met kopen?

Super Top

Het schijnt dat je het aan de bovenkant kunt zien. Je hebt witte, blauwe, gele, enz. Daar zou je aan af moeten kunnen lezen welke injectoren je hebt.
Welke precies welke zijn dat weet ik niet daar zou ik in moeten duiken.


Bij mij in de RVR zitten de MD187380. Dat zijn de zelfde als die in een Evo2/3 zitten.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

kaya design

Volgens mij hebben de oudere 4G63's 520cc Injectoren en de nieuwere (gespiegelde 4G63's) 560cc Injectoren.
Van de oudere kan ik het fout hebben, maar de nieuwere kan ik met 100% ckrheid zeggen dat het 560cc's zijn.

Ook moeten er op de Injectoren nr's staan, als je deze googled kom je er wel achter hoeveel cc ze zijn.

4Koen63

Standaard injectoren van de 4G63's die in de Eclipse Turbo's lagen waren 440 cc.