Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

effe voorstellen

Filluar nga Arekey, Shkurt 22, 2013, 10:06:19 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Arekey

Na jaren van sproty gereden te heden, was het tijd geworden om naar een auto met ruime instap uit te kijken. Daarom een mooie Colt 1.3i shadow Grey Colt Clear Tec gekocht uit 2009. 
Wil dolgraag een aanpassing doen aan de middelconsol, maar kan niets vinden hoe deze te demonteren. Vindt trouwens weining over de nieuwe colt op het internet omtrent een technisch manuel?

Groetejes,
Gerard



Asics

Welkom hier!

Op internet is wel het een en ander te vinden aan technische documentatie, althans ik heb een enkele keer engelstalige documentatie voorbij zien komen, heb alleen de link niet meer. Er zijn overigens verschillende Colt eigenaren die recent bezig zijn geweest met radio's de/monteren, dus wellicht kunnen hun nog wat tips geven.


AcerTracer

als je een technisch Manual kan vinden hoor ik t graag :P


ik snap niet precies wat je wil demonteren


het stijltje waar de sigaretten aansteker inzit kan je demonteren door een schroevendraaier (met doek eromheen)
net voor je pook er onder te wippen dan komt die omhoog en kan je die helemaal weghalen(het blauwe gedeelte) daar onder zit een schroef voor de rest



post anders even een fototje wat je bedoelt

MPX

Eibach Pro kit, Pipercross PP1845, NGK Laser Iridium.
Castrol Edge Professional A5/B5 0W30

AcerTracer


Arekey

Voor de meeste auto's is wel een vraagbaak of manual te vinden. Maar voor de nieuwe colt vanaf 2009 weinig. Ik wil bv een extra 12 aansluiting naat achter maken?
Dus dashboard moet wel open. Maar hoe?? De dealer hier in Leidschendam is niet erg hulpvaardig. En vindt het zelf prettig om alle technische gegevens bij de hand te hebben.
Groetjes

MPX

Waarom moet je dashboard open, gewoon aftakken bij de 12 Volt aansluiting.
http://youtu.be/DxfToEBmjyQ
Eibach Pro kit, Pipercross PP1845, NGK Laser Iridium.
Castrol Edge Professional A5/B5 0W30