Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Aangenaam

Filluar nga alan3d, Shkurt 08, 2013, 01:15:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

alan3d

Hallo iedereen,


Sinds een maand of 3 ben ik de trotse eigenaar van een grijze Colt uit 1997.


Hoewel ik al 34 ben, heb ik pas kortgeleden mijn rijbewijs gehaald. Dit leek mij een ideale eerste auto'tje om eens lekker wat rijervaring op te kunnen doen.
Inmiddels heb ik er al zo'n 2500 KM mee gereden. Ik was op zoek naar een kleine Japanse auto vanwege het goede imago dat ze hebben en een klein budget.
Ik heb een aantal proefritten gemaakt in verschillende Daihatsu Charades en een Suzuki Swift. Toen ik een Swift ging bekijken stond daar ook deze Colt.
Het design sprak me wel aan en een korte proefrit heeft me meteen overtuigd. De auto voelt veel degelijker aan en op de snelweg voelde ik me er veel veiliger in.


Gisteren ben ik aangenomen bij een nieuwe baan, verder van huis. Ik zal hierdoor binnenkort een stuk meer moeten gaan rijden.


Ricardo1983

Gefeliciteerd met zowel je rijbewijs als je nieuwe auto ;
Nooit te oud om te leren, daar valt dit ook onder ;)

Zelf ook altijd fan geweest van japanse auto's, wel wat uitstapjes gehad naar audi, alfa, ford, deawoo maar vooral honda's gehad...
Eigenlijk was ik nooit een mitsu-fan...
De Colt CJ vond ik zelfs om te kotsen, met die achterlampen... of gewoon heel de kont...
Maar ik zocht voor een klein bedrag een opvolger, en kwam deze tegen...
Mijn vooroordelen zijn weg, wat rijd het heerlijk ;)
En elke dag, verbaas ik me weer, dat ik het model steeds leuker vind worden....

Maareee genoeg gelul...
We zijn gek op foto's ;)

Eagle1982

Welkom en gefeliciteerd in 1.


Verstandig om naar Japannertjes uit te kijken.
Betrouwbaar en over het algemeen zuinig.
Onderdelen niet al te duur maar wel duurzaam.


Hopen dat je lang plezier mag hebben van je Coltje.


Chaoth

Welkom mede CJ0 rijder ;)

Hoop dat je veel mooie en veilige km's mag maken met de Colt.

Soolman

Welkom en een goede keus, heb ook een Colt uit 1997, ruim 2 ton op de teller en rijd nog steeds prima.
Blijf er hopelijk nog lang in rijden.