Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

mijn colt'je

Filluar nga Arne212, Prill 11, 2012, 10:30:58 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Arne212

Hoi,
Ik ben Arne, wonend in Belgie en eigenaar van een Mitsu Colt Cjo sinds een jaar.
Veel kennis van automechanica heb ik niet dus is een forum de beste plek om bij te leren  :D
Ik heb niet de bedoeling om mijn wagen motorisch te verbeteren (in hoe ver dat al mogelijk zou zijn) maar wel het uitzicht verfraaien intresseerd mij vooral.

Bij deze hoop ik dat ik hier op dit forum al mijn vragen beantwoord kan krijgen en mischien zelfs mijn "eigen kennis" kan delen.

Mvg, Arne212.


KissMyExhaust

welkom!

mooie colt heb je daar..
ziet er strak uit.

wat ben je allemaal van plan er verder mee te doen..??

gr Mark

Arne212

Citim nga: KissMyExhaust ne Prill 11, 2012, 10:38:57 PD
welkom!

mooie colt heb je daar..
ziet er strak uit.

wat ben je allemaal van plan er verder mee te doen..??

gr Mark

Wel ik heb hier nog een bodykit liggen die ik er eventueel wel onder wil, maar er moeten nog wat aanpassingen worden aan gedaan om deze te kunnen bevestigen. verder zou ik graag de zetels nog willen veranderen.
En jammer genoeg nu een klein probleempje met de audio.. http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,7884.0.html

Mvg.

Lancer15gli


DannyColt12v

kijk is aan!! weer een cj0 rijder :D


ziet er leuk uit zo!




vraagie : hoe heb jij die sportspiegels erop gekregen??


aangezien er geen adapters voor zijn...

Eagle1982

Hey Arne,

Welkom hier.
Veel van je vragen zullen hier beantwoord worden.
Er zit behoorlijk wat kennis en ervaring op dit forum en een stuk of wat monteurs.
Wat dat betreft zit je hier helemaal goed.


Ben benieuwd wat je er van gaat maken :)


Veel plezier en veel veilige kilometers toegewenst.


Chaoth

Ey welkom, mede CJ0 rijder :)

Zie ik zowat me eigen auto daaro :P
Ben ook wel benieuwd naar het antwoord op de spiegelvraag van Danny ;)

mitsubishifreak

#7
welkom
weer een belg erbij 8)
mooie colt

veel plezier hier op het forum

Ukkie

zo he, strakke colt man!
welkom hier en er valt altijd wat te leren,
zelfs ik kan wat leren en ben eigenlijk een soort van a technisch ;):p



richiethediehard


Arne212

Citim nga: DannyColt12v ne Prill 11, 2012, 03:00:48 MD
kijk is aan!! weer een cj0 rijder :D


ziet er leuk uit zo!




vraagie : hoe heb jij die sportspiegels erop gekregen??


aangezien er geen adapters voor zijn...

Wel het zit zo, (hou je lachspieren al maar gereed)
Ik heb deze overgekocht van iemand anders, die met een "extreme" colt reed.
Toen ik daar aankwam en vertelde dat ik ook een blauwe colt had net zoals die persoon vroeger, wou zij meteen mijn examplaartje zien. Aangekomen aan de wagen merk ik op dat mijn sleutels nog op het contact zaten en al de deuren op slot! (nog geen 2e exemplaar laten maken toen)
De dame met zeer veel verstand van coltjes probeerde eerst om via het raam de deur te opennen maar te vergeefs..
Aangezien ik daar dan toch was voor zijspiegels was er maar 1 keuze meer..  :(  De rechterspiegel moest er aan geloven.. Spiegel afbreken en wat gaatjes bijboren om zo met een ijzeren stang de raamslinger te kunnen afdraaien.
De vrouw bood dan ook meteen aan om de spiegels meteen zelf ook te monteren en de rest is geschiede  :D

Btw, er zit geen adapter in de spiegels, zijn niet elektrisch ofzo (als je dat bedoeld?).

Foto's van die "Extreme" colt:



PS: Deze achterlichten staan ook nog te koop  ;D

richiethediehard

hmm. mooi getunede achterlichten, zou zelf graag ook andere achterlichten willen. donker getinte. bestaat er niet van dat spul wat je eroverheen kan spuiten zodat het wat donkerder overkomt? achterlichten zijn moeilijk te vinden:(


richiethediehard

tsja.. heb zelf ook een paar keer mn sleutel opgesloten in mn auto.. 1 keer bij tankstation 2 km bij mn huis vandaan, flink stuk gejogd om de reservesleutel te halen;P en nog een keer bij mn werk. was te ver van huis voor de reservesleutel, lokale garage heeft toen een mannetje gestuurd, die stak een ballonnetje tussen mijn raamstijl, pompte die ietsje op en kon toen de schuif van het slot af halen^^ voor vijf euro kon ik weer naar huis.

Arne212

Citim nga: richiethediehard ne Prill 11, 2012, 10:04:56 MD
tsja.. heb zelf ook een paar keer mn sleutel opgesloten in mn auto.. 1 keer bij tankstation 2 km bij mn huis vandaan, flink stuk gejogd om de reservesleutel te halen;P en nog een keer bij mn werk. was te ver van huis voor de reservesleutel, lokale garage heeft toen een mannetje gestuurd, die stak een ballonnetje tussen mijn raamstijl, pompte die ietsje op en kon toen de schuif van het slot af halen^^ voor vijf euro kon ik weer naar huis.

Amai, interessant speeltje :p
Ik zat een 60km van huis dusja :p
Die achterlichten zijn dus niet van mij hé  ;D  maar ik weet wel dat er van die spuitbussen bestaan voor de lichten te verduisteren maar dat het niet echt aan te raden is, en ook voor de keuring (APK) is dit niet toegestaan, ik ben daar zelf ook wel in geintresseerd anders  :P