Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lexuslook achterlichten

Filluar nga Chronicle, Gusht 24, 2004, 07:22:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chronicle

Ik heb een colt C50, en ik zou dolgraag lexuslook achterlichten in mn wagentje willen hebben. Weet iemand misschien, of die er zijn? Ik neem aan van niet, maar is er misschien een mogelijkheid om de lichten van een ander merk passend te maken? Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Chronicle

Anonymous

#1
voor dat type zijn ze er niet ,en lexus lichten die er dicht bij in de buurt komen zijn denk ik eerder van honda civic van het zelfde bouwjaar


groeten gerard

Evo driver

#2
Hoi.

Heb er ook wel eens naar gezocht ebay etc etc amerika zelf gezocht. Maar niets gevonden

Anonymous

#3
je moet ze zelf maken dan denk ik Mad

Chronicle

#4
En hoe maak ik die zelf dan?

Anonymous

#5
ik weet t nie, je zal er toch enige verstand van moeten hebben dan mar kheb hier wel een soort voorbeeld van zelfgemaakte achterlichten:


zoiets?

maar zijn niet echt lexus nee. Ik weet t ook niet dan

Anonymous

#6
ze moeten wel een goedkeuring hebben anders heb je kant om een boete te ontvangen van onze geliefde wetsdienaars

Anonymous

#7
Is de Lexus-look rage niet alweer een beetje geweest? Ik ben er niet kapot van (geweest). Zelf maken lijkt mij erg moeilijk en tijdrovend. Misschien dat je de achterlichten helemaal rood kan maken (backlightspray)? Koop wel een setje achterlichten erbij voor de APK

erwin

#8

Ik vind het niet zo mooi. U Crazy

Anonymous

#9
WEL apart leuk bedacht