Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

aankoop advies voor colt 1998/2002

Filluar nga Soolman, Shtator 11, 2011, 04:12:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Nette wagen.
Inderdaad is rood een gevoelige kleur voor verkleuring.
Als de stootlijsten het enige probleem zijn, dan zou ik zeggen "overspuiten" Zwart of ook heel mooi in de kleur van de auto (wel even kleur uit laten lezen ;) )

Wieger

#16
als je die stootstripen eraf hallen kun je meteen je streven zien hoeveel je moet poetsen  8)  !
Mensen zeggen dat wel allemaal dat het snel verkleurd enzo maarals je het gewoon goed schoon houd en afentoe eens poetsen dan valt het echt reuze mee .
Het is aan het begin veel werk maar als je hem eenmaal op kleur hebt dan is het de kwestie van schoon houden dan is het zelfde als andere kleuren !





Before





After

DannyColt12v

de kleur onder je stootstrip zal nooit meer gelijk komen aan de rest hoor...  :'(
had ik met me groene colt,kon je zo zien waar ze zaten :D

Soolman

we missen bij een van de koplampen de rubber afdekdop die over de lamp en het huis van de lamp zit.
Heeft iemand nog zo'n dop ergens die "over" is.
Ook brand er achter de luchtstroom regelaar ( rechter draaiknop ) geen licht, is dit redelijk te doen, zijn dit speciale lampjes?
De armen van de ruitenwissers zien er bij nader inzien niet zo mooi meer uit, ze zijn behoorlijk aan het roesten, heeft iemand deze ook nog over.
Ik hoor het graag.

Eagle1982

Citim nga: Soolman ne Tetor 11, 2011, 09:04:40 MD
we missen bij een van de koplampen de rubber afdekdop die over de lamp en het huis van de lamp zit.
Heeft iemand nog zo'n dop ergens die "over" is.
Ook brand er achter de luchtstroom regelaar ( rechter draaiknop ) geen licht, is dit redelijk te doen, zijn dit speciale lampjes?
De armen van de ruitenwissers zien er bij nader inzien niet zo mooi meer uit, ze zijn behoorlijk aan het roesten, heeft iemand deze ook nog over.
Ik hoor het graag.




Die lampjes achter je kachelbediening zijn van het type T5 (steekpitjes) volgens mij.
Het paneel zou in zn geheel naar voren getrokken moeten kunnen worden, zit voor zover ik me weet te herinneren alleen met 4 klikjes vast.


De ruitenwisserarmen zou ik schuren en spuiten, zijn ze weer mooi en kunnen ze er weer een tijd tegen  ;)


Chaoth

Wel goede primer gebruiken, anders kun je na een half jaar weer.. Ruitenwisserarmen krijgen er nogal van langs ;)