Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Toch maar de Remus! En dit is het resultaat

Filluar nga Anonymous, Korrik 22, 2004, 04:42:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

Ik heb de Remus uitlaat van iemand uit de buurt overgenomen. Ziet er nog perfect uit en is een jaartje uit. Hij werkt in de garage en heeft hem voor me gemonteerd. Geluid is erg goed. Niet te luidruchtig maar toch mooi zwaar!
Voor 180 euro was ik klaar. Hoop geld maar maakt de auto toch af!

Kijk maar eens naar het resultaat:






erwin

#1
WooooW  Cool
En dat voor die prijs Surprised
(Jammer dat de demper er zelf niet op staat)

Anonymous

#2
ziet er zeker goed uit! ik ben bezig zelf een rvs eindstuk voor mijn demper te maken. mijn demper is nog vrij nieuw dus ben niet van plan een dure sportdemper te kopen. ik ben benieuwd of er dan ook een zwaarder geluid uit komt.

MitsuRulez

#3
Cool  Nice, heb de zelfde eindstukjes op de Lancer  Very Happy

Anonymous

#4
Ja nou is de Colt al redelijk af. Ik hou van beschaafd tunen (daarom haal ik de zilveren ruitewissers er maar weer af).
Het geluid is prachtig. Mooie donkere brom bij het optrekken maar op constante snelheid lekker rustig (dus comfortabel op lange stukken).

Ik ben erg tevreden met hoe de Colt er nu bijstaat! Die uitlaat was echt nodig. Dat standaardpijpje oogt nergens naar. Deze dubbele pijpjes zijn ook weer in de originele GTI stijl (wel ietsje groter).

MitsuRulez

#5
Grappig hoe warmer de uitlaat wordt hoe harder het geluid wordt Confused Niet overdreven maar dan hoor je 'm tenminste.

Anonymous

#6
haha een amateuruitlaat kijk dit is de mijne U Crazy


Anonymous

#7
Ik vind een dubbele toch mooier staan. Past ook mooier in de uitsparing van de bumper.....
Waarom is Remus amateur???

Trouwens als je je auto poetst, poets hem dan ook even uit  Laughing

Enne..... Sportuitlaat en spatlappen??? Hmmmm.....

Anonymous

#8
nou ik heb ooit es een remus gehad maar ik vond  het tegenvallen geluid klonk naar blik niet gek zwaar dus. enne de levensduur van zo een ding is ook niet ech om over naar huis te schrijven.

en de eidsierstukjes jaaa vrij klein als ware voor een sportpijp

erwin

#9
Dit hoor ik voor het eerst  over een Remus.
Zo veel kritiek.
welk merk is dan volgens jouw wel goed ?
Of heb je hem laten maken ? Neutral

Anonymous

#10
Nou er zit na een jaar nog absoluut geen roest op en het chroom is ook als nieuw. En qua geluid is het precies goed. Ik hoef namelijk geen herrieschopper. Ik heb liever een beschaafd mooi zwaar geluid bij het optrekken.
Maar ieder zijn eigen smaak......

Anonymous

#11
is van eps eeh dat uitpoetsen van pijpje komt wel, had er ff geen in in

MitsuRulez

#12


denk dat ik dubbel rond ook mooier vindt...... Question  Confused

Anonymous

#13
grrrrr erikje toch

Anonymous

#14
Sebring ofniet?