Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

PKspace_W stelt zich voor....

Filluar nga PKspace_W, Dhjetor 29, 2010, 04:57:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

PKspace_W

Hallo,

Ik zal me bij deze ook even voorstellen. Ik ben PK en woon in t Noorden van het land. Sinds n paar maanden hebben we een 96er Space wagon 2.0GLXi in de bekende bordeauxrode kleur, 150dkm en zowel binnen als buiten in mooie staat. Fijne auto! Valt me absoluut niet tegen, zeker na allerlei auto's van de zaak (lees: leasebakken ;)) te hebben gereden. Aanschafprijs was ook lekker laag. Wij zijn er blij mee!

Een trekhaak ligt al klaar voor montage en begin volgend jaar krijgt de auto een grote beurt met hoogstwaarschijnlijk een nwe koppakking (blijvend wittige uitlaatgassen en regelmatig bijvullen kvs/sterk wisselend peil kvs) en distributie. Ook schijven + blokken liggen klaar. Die monteer ik zelf z.s.m. Lijkt heel wat allemaal, maar de auto is t ons wel waard.

n Goede jaar wisseling voor iedereen alvast!

 beerchug

sp1046mhs1

#1
Welkom & veel plezier met je bolide!  8-)

PKspace_W

#2
Mmmh.... :( Krukaspoulie uitelkaar gelopen vanochtend bij t starten....

Iemand nog tips waar ik op moet letten bij vervangen?

En heeft iemand een idee waar ik (goedkoop  ;) ) aan een andere kom?

Niels

#3
Welkom ook vanuit Drenthe  ;) .

Gewoon sloperijen proberen denk ik. Hier op het forum staat al een lijstje met adressen die mogelijk wel iets hebben.

Alvast succes met knutselen en alvast veel plezier van de Space wagon.

Groeten,
Niels

PKspace_W

#4
Citim nga: "Niels"Welkom ook vanuit Drenthe  ;) .

Gewoon sloperijen proberen denk ik. Hier op het forum staat al een lijstje met adressen die mogelijk wel iets hebben.

Alvast succes met knutselen en alvast veel plezier van de Space wagon.

Groeten,
Niels

Je hebt gelijk. Ik zal even rond gaan bellen!

Poelie is er al af en afgezien van een licht 'aangevreten :mrgreen: ' distributiekap zie ik verder geen problemen. Ben al lang blij dat t op de oprit gebeurde en niet at high speed o.i.d....

 approve

Eclipse4Life

#5
Welkom hier op het MOC
Balen van je Wagon!
Is alles ondertussen alweer hersteld?

PKspace_W

#6
Citim nga: "Eclipse4Life"Welkom hier op het MOC
Balen van je Wagon!
Is alles ondertussen alweer hersteld?

Jah, rijdt weer als een zonnetje! Ook schijven + blokken vervangen, dus remt ook weer trillingsvrij.