Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ik wou me even voorstellen

Filluar nga saxomat3is6, Nentor 15, 2010, 07:28:45 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

saxomat3is6

hallo mensen ik wou me voorstellen
ik ben robert sipkens
ik ben 28 jaar
woon in valthermond drenthe
ben een trouwe mitsubishi rijder heb
div mitsubishi gehad zo als een mitsubishi colt van het bouwjaar 1982
1400 4 deurs maar hij had schade zoals links en rechts hij had maar 5.000 km gelopen en wilde hem kaar maken maar had toen nog geen rijbewijs dus hoefde ik me nie te haasten maar
mijn vader werkt bij een mitsubishi dealer in musselkanaal en hij werkt daar al jaren nu op dit moment ook  45 jaar  maar op een dag stond er een colt 4 deur.s die was afgekeurt en in geruilt dus toen vroeg ik aan mun pa zijn baas wat mag die colt kosten toen zij hij als je hier een paar dagen komt werk dan mag jij de auto verdienen en dat had ik gedaan toen het zo ver was ja dol gelukig jah had een colt dus maar was een probleem ik mocht toen nie rijden dus mun vader gevraag en die zij oke eenmaal thuis en heel trots aan het poetsen kwam er een kameraad aan en die zij hey zo een hebben wij ook  toen ik zij dat die van mij was was hij nie meer weg te slaan maar we waren altijd al bij elkaar maar de band wert steetds beter we hebben veel lol gehad met de colt want ik heb er veel mee gekrost  wist ik veel maar een jaar of 2 later komt mijn vader bij huis en mijn ouder.s reden toen ook mitsubishi galant van het bouwjaar 1992 gli 1.8 met een auto ambulance achter en daar stond een mitsubishi cordia op en hij zij tegen me zoon die gaan we klaar maken en als jij je rijbewijs hebt dan mag jij daar in rijden moest eerst wel wat aan gebeuren want hij had lichte schade na wat dingen nw aan zetten heb ik er eerst geen aandacht gegeven tot ik 18 jaar wert toen ging ik mijn rijbewijs halen en ja dan wil je een auto ja dat wert een daihatsu carade van het bouwjaar 1987 3 cilinder maar mij beste kameraad zijn ouder.s reden ook in een colt van 1982 en hij wist er nog een te koop  en ging daar heen met zijn pa even later komt hij weer met de colt en zij als ik mijn rijbewijs heb dan rij ik hier in en jij in de cordia maar ik had de carade al  maar een half jaar  later want ik werkte bij de zelfde baas alsmijn vader kwam er een colt van het bouwjaar 1994 binnen 1.6 gli en die kocht ik en heb ik de charade verkocht want mitsubishi colt ja dat was het en de snelste van het dorp dus zo trots als heen pouw he
daar heb ik ongeveer 5 jaar in gereden en ingeruilt met 4 ton en altijd zonder problemen ik rij nu al weer 4 jaar mitsubishi carisma een 1600 van het bouwjaar 2000 en rijd goed maar de beide oude coltjes zijn er nie meer en heb vorige week de mitsubishi cordia ook verkocht aan mij kameraad robbert pruim  zo als jullie weten staat er veel op het forum van hoe en wat om dat ik geen tijd heb om de cordia  op te knapen heb ik hem maar aan hem verkocht ik rij nie aleen mitsubishi maar ook als  hobby heb ik en ander merk oldtimer en dat is het merk DKW zoals auto en bromfiets maar prive een fanatieke mitsubishi rijder en dat zal ook zo  blijven dit was mijn verhaal .

mvg robert sipkens

Robbert

#1
Welkom Kerel :D  Een fanatiek Mitsubishi rijder als jij mag hier natuurlijk niet ontbreken!

Even ter informatie: Van deze jongen en zijn vader heb ik de Mitsubishi Cordia gekocht. Ik ken Robert al van kleins af aan en we zijn nog steeds goede maatjes. En zij hebben echt en dat is niet gelogen een Colt 1400 GLX uit 1981 gehad die was ingeruild met forse zijschade en die slechts 5000km op de klok had :!: Een tijd later kwam er een 83er Colt 1200 GL bij die was afgekeurt en daar hebben we zoals Robert al verteld in zijn verhaal erg veel lol mee gehad en in die wagen heb ik auto leren rijden :!: ik was een jaar of 15/16.

Groeten Robbert

Dit was even een terzijde, terug on-topic

GTI-tje

#2
Welkom hier op het forum, dat wordt oppassen met die namen, het scheelt maar 1 letter  ;) , Robbert, en Robert, dus dan houd ik het maar op saxomat3is6 maar het wordt wel gezellig zo op het forum, maar zo te lezen ook een echte Mitsubishi liefhebber.

Grt Hans (GTI-tje)

Evo driver

#3
Welkom hier ennehh mooi voorstel topic !!!

Gr. remco

sp1046mhs1

#4
Welkom alhier!  :D

Chaoth

#5
Welkom ;)

Niels

#6
Hoi Robert, welkom! Leuk te lezen dat er meerdere fans in de buurt wonen  :mrgreen: . Kunnen straks zo een mini-meeting organiseren  ;)

Robbert

#7
Citim nga: "Niels"Hoi Robert, welkom! Leuk te lezen dat er meerdere fans in de buurt wonen  :mrgreen: . Kunnen straks zo een mini-meeting organiseren  ;)


Jaja Zuid-Oost Drenthe is inmiddels goed vertegenwoordigd hier :D

GTI-tje

#8
Citim nga: "Robbert"
Citim nga: "Niels"Hoi Robert, welkom! Leuk te lezen dat er meerdere fans in de buurt wonen  :mrgreen: . Kunnen straks zo een mini-meeting organiseren  ;)


Jaja Zuid-Oost Drenthe is inmiddels goed vertegenwoordigd hier :D

Wordt tijd dat ik ga verhuizen!!!!

Niels

#9
Je bent welkom hier hoor  ;) .
Enne, er staat genoeg leuks in de buurt te koop met ruimte  :mrgreen:

siwart

#10
Welkom :D

Coltje-Corine

#11
welkom :D

ennuh, ik zou ook wel in dat mooie Drenthe willen wonen :P

Maar inderdaad iemand met een echt Mitsu verleden  :mrgreen: