Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vraag deurkaarten Galant 1993-1997

Filluar nga Colt.15, Tetor 23, 2009, 01:10:26 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Colt.15

hoi, ik zit met een vraag.
Op dit moment ben ik op zoek naar een Galant als vervanging voor mijn trouwe colt, die gaat niet meer door de APK komen zonder grote inversteringen.
Nu ben ik eigenlijk op zoek naar een 2.0 GLSi of een 2.0GTI-V6.
Nu ben ik van plan om hier weer een knap audiosetje in te bouwen maar ik wil het wel onopvallend weggebouwd hebben.
Nu weet ik dat een VR-4 van dit model standaard is voorzien van een 16,5 cm voorspeaker en een tweeter hoger in de deur.
Ik kan alleen nergens vinden of dit bij de GLSi en GTi ook zo is, ik wil liever de auto gewoon origineel houden van binnen en niet gaan zagen en schroeven in me deurpanelen.
Ik weet dat een GLi niets van dit alles heeft maar ik meen me te heugen dat een GLSi andere deurkaarten heeft ivm elek. ramen.
Hiernaast ook nog de vraag of het de moeite is om door te zoeken naar een goede Galant GTi of dat ik gewoon beter voor een GLSi kan gaan en me de moeite kan besparen.
Hopelijk kan iemand met helpen want ik ben echt toe aan wat groters (kind op komst) en 99% van alle andere middenklassers zijn het gewoon net niet voor mij:
Sowiso wil ik japans blijven rijden maar die primera's zijn duur, roestgevoelig en ouderwets van buiten.
De 626 van Mazda is gebouwd in samenwerking met Ford en dat moet ik al helemaal niet hebben.
En toyota heeft alleen 65+ bakken in die prijsklasse en die zijn ook nog eens niet vooruit te branden.