Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

90-LeSsen-NeLl van 1nferisDCB a.k.a. Danny

Filluar nga InferisDCB, Qershor 23, 2009, 02:34:00 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#15
Ik wens je sterkte! ;)

CRM? SAP? :mrgreen:

InferisDCB

#16
Citim nga: "sp1046mhs1"Ik wens je sterkte! ;)

CRM? SAP? :mrgreen:
:D zit in de buurt, maar van Frankrijk mag ik zoveel info niet vrijgeven  ;)

sp1046mhs1

#17
Frankrijk. Pfff, niets van aantrekken. Mooi land, maar er wonen Fransen en ze maken Franse auto's...  :o


Zei ik... :mrgreen:

GHINO

#18
Citim nga: "sp1046mhs1"Frankrijk. Pfff, niets van aantrekken. Mooi land, maar er wonen Fransen en ze maken Franse auto's...  :o


Zei ik... :mrgreen:
maar wel weer goede wijn.
en paar gekke die slakke eten :?  :roll:

InferisDCB

#19
Afgelopen week een bout van de stabilisator stang gebroken,; gelukkig niets ernstigs gebeurt.

Was alleen niet gemakkelijk aan te komen, terwijl ze bezig waren bij m'n zusje in Arnhem waar ik de loodgieter en elektricien zou ontvangen.
Vervolgens ook nog een sollicitatie in Eindhoven... dus ik zag het gat al zitten.

Heb uiteindelijk de Sirion van m´n zusje kunnen lenen.
 :( Wat een dickietoy, maar met wel aardig wat pit. Ik zoeken wat er in ligt... 985cc 12v  :shock:
Das serieus een appart motortje voor zo´n wagentje, maar loopt wel erg goed  :D


Na bestelling van de gewenste bouten zijn deze gisteren gemonteerd en kon ik gelukkig weer in m´n eigen schip plaats nemen. :lol:

sp1046mhs1

#20
Goed om te horen dat je wagen het weet doet!

Tsja, 'ns in een andere auto rijden kan leuk zijn. Het kan je huidige keuze ook bevestigen... :D

Eclipse4Life

#21
Colt ziet er zeker netjes uit!

GHINO

#22
Sirion... hehe

uhm... gaspedaal flink intrappe en dat soort kleine wagens schiete vooruit. zie ik ook me tdie Geo van me.
1.0 maar pittig zat :mrgreen:

InferisDCB

Even een update...
Sommige hebben het bij de Puzzlerit al gezien; er zitten nieuwe velgen onder mijn beestje.


Het zijn 15" Borbet LV4's geworden:

10-12-2010 besteld en 1-6-2011, na verlaging van de ET-waarde, eindelijk geleverd.



Ik kan niet geheel de schuld bij Velgenland leggen, maar de terugkoppeling/service was ver te zoeken.
Heb zelfs de voorwaarden op de site door zitten spitten toen ik na 4 maanden nog steeds niets terughoorde en op het internet nog 4 verhalen vond van 6, 8 en zelfs 14 maanden levertijd.
De voorwaarden op de site zijn echter goed opgezet met alle intentie te leveren.
Na een aardige mail uitwisseling hen maar gewezen op het feit dat zij in de voorwaarden genoemd hebben "altijd te leveren".


Elke maand heb ik ze vervolgens verblijd met een mailtje voor een statusupdate.
Naar mijn zin standaard service, maar volgens hen kennelijk niet, in April kreeg ik zelfs een geïrriteerd mailtje met de insinuatie dat ik niet elke maand hoef te mailen.
De opvolgende maand overgeslagen naar aanleiding van dit mailtje, maar in Mei gewoon weer gemaild voor een update.
Vorige week een mailtje ontvangen dat er Bolbet's gefabriceerd gaan worden en of ik OK was met een ET van 40; anders werd het nog langer wachten.
Controle op het web leerde dat dit acceptabel is dus wijziging geaccepteerd. Ik wachte tenslotte al een half jaar.


Na installatie een testritje gemaakt om de nieuwe schoenen te voelen.
Herrie banden t.o.v. de Michelins en trekt naar rechts.
Bezoekje bij het tankstation leerde dat linksvoor en rechtsachter 0,2bar meer druk hadden... Meteen even gefixed.
Trekt nog steeds iets naar rechts, maar de herrie is bijna weg.
Kan m'n eigen vervolgens wel voor de kop meppen met de conclusie dat ik vergeten ben de veerpootbrug opnieuw te stellen... Meteen even gedaan en alles is weer recht.


Rond 125km/u ondervond ik een trilling in het rechter wiel. Aangekomen in 't Harde valt me op dat de vorige eigenaar op overdruk gereden moet hebben.
De slijtage dit ik vervolgens tijdens de puzzlerit heb kunnen genereren heeft de resterende klachten ook opgelost.




Tot slot...
The before:

And After:

8) I'm lovin it!  ;D

kaya design

omlaag met dat ding!!
haha

vind de velgen niet mijn smaak ;)

InferisDCB

Citim nga: kaya design ne Qershor 08, 2011, 03:35:55 MD
omlaag met dat ding!!
haha

vind de velgen niet mijn smaak ;)
???
Nee hij gaat niet omlaag; eerder nog 5mm omhoog.
De kilometerteller afwijking is nu te groot volgende banden worden dus niet 50 hoog maar 55 hoog.


Wat betreft the stijl van de Velgen noem je zelf het probleem al ... smaak. :D
Da's gelukkig bij iedereen anders ;) .

kaya design

#26
ik bedoelde de 'wagen' omlaag  ;D

gellukig is smaak idd bij iedereen anders, lijkt me niks om alleen maar wagens in de zelfde style te zien :D

en dat 50 hoog van de band is percentage van de breedte van de band

dus heb je 195/50/15 dan is de band dus 97,5mm hoog
met 195/55/15 zou je uit komen op 107.25mm hoog
dan heb je verschil van 9.75mm met wat je nu heb
als dat je bandenmaat is  ;)

StoneColt

Leuke auto, merk je die 6,6 pk meer tov. de 12 klepper ook echt? Hoe zuinig is hij? Sony Xplod is ook redelijk waardeloos :P. Dus ben maar blij

InferisDCB

Citim nga: StoneColt ne Qershor 09, 2011, 04:57:37 MD
Leuke auto, merk je die 6,6 pk meer tov. de 12 klepper ook echt? Hoe zuinig is hij? Sony Xplod is ook redelijk waardeloos :P . Dus ben maar blij


Mij moet je dit niet vragen; dit is mijn eerste Colt.
Toevallig werd dat een 1.3l 16v, maar had net zo goed een 1.3l 12v uit 2002 kunnen worden.




Wat betreft de vergelijking met de gemiddelde Ca0 (wat naar wat ik nu weet bijna altijd een 12v is) weet ik wel te vertellen dat het in de acceleratie bijna niet te merken is.
Misschien dat de 16v wat langer doortrekt voorbij de 140 á 160km/u. Aangezien ik de 185km/u haal met de mijne.

Chaoth

Leuke velgen Danny. :)

Best wel dom dat je zo lang hebt moeten wachten, maar bij Velgenland zijn ze natuurlijk ook afhankelijk van wat de fabrikant doet. Wat meer terugkoppeling naar de klant zou wel zo netjes zijn inderdaad.