Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

marky

Filluar nga marky, Qershor 21, 2009, 05:50:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

marky

hallo

ik ben mark uit groningen ben 22  en ik rij in  een colt 1.8 gti uit 1990








er zit op
elektrische ramen
elektrische spiegels
stuurbekrachtiging
sport stoelen
stuur in hoogte verstel baar
open dakje

heb er veel geluid en beeld in zitten

2x sub`s van pioneer
2x auto tec versteker
JVC EXAD KD-AVX1
1x zonne klep met dvd
klap scherm pioneer
1x lanzer vibe 1200 watt
dat was het wel zo`n beetje als je vragen hebt hoor ik het wel

Colt 91

#1
leuk karretje,
blijft toch mijn favoriet ,de C-58 GTi. ;)

ik heb er ook een uit '91.
maar dan helemaal leeggestript.
en het een en ander aangepast.
ik gebruik hem ,om er mee op het circuit te raggen.

GHINO

#2
Welkom, have fun

marky

#3
ok dan miss dat jij me kan helpen hoe ik de rotor kan vinden en los halen

sp1046mhs1

#4
Citim nga: "marky"ok dan miss dat jij me kan helpen hoe ik de rotor kan vinden en los halen

Waaom eigenlijk? Wat wil je bereiken / oplossen?  :?:

marky

#5
omdat me auto kut loopt en wil daar de boel vervangen
soms moet ik lang door straten voor hij aan slaat en als hij echt koud is dan moet ik eerst 10 min wachten voordat ik weg kan rijden

sp1046mhs1

#6
Je auto loopt Kortom Uitermate Teleurstellend? Je wilt 'de boel' vervangen? Leg eens uit... :?:

Enne, als je denkt iets te vervangen om een oplossing te vinden, dan lijkt het mij niet de juiste oplossing om zélf als wild-west-monteur aan de gang te gaan. Met andere woorden: pak díe klussen aan die je kan, waarvan je zéker weet dat je het zelf kan oplossen. Maar ga niet prutsen onder het mom van: "al doende leert men..."
Dat doe je met andere zaken.  ;)

Ik wil je ab-so-luut niet neerhalen, maar je komt over alsof je heel ambitieus aan de gang wenst te gaan. Je dient alleen nog een stukje kennis te vergaren? ;)

marky

#7
nou ik zal het ff uit leggen

ik heb welus wat aan een auto gedaan en veel ook maar ik kom op de auto dingen tegen waar van ik denk nou dat ga ik eerst maar eens vragen voor dat ik wat jij al zei alles als een idoot los ga halen maar ik heb wat rond gevraagt en ik ben begonnen bij de bougie`s en toen de kabel gecontroleerd maar die slaan niet door en benzine krijgt hij wel dus ik denk dat het in de ontsteking zit vandaar mijn vraag ook hoe en wat.
 
en ja zoals de bougie`s en de kabels kan ik zelf maar het onsteking gedeelt ben ik nog niet zo bekent dus dat is mijn hele vraag ook en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

en met slecht lopen zal ik ook ff uit leggen laast was ik weg geweest en een dik half uur daarna wou ik weer weg en probeerde me auto te starten maar hij sloeg niet aan en toen rook ik over duidelijk benzine dus ik dacht nou miss is de vonk niet goed en al dus verder ben ik gaan kijken naar de bougies`en kabel en toen zei de buurjongen kijk eens naar je verdeler kap en rotor en toen kwam ik hier met mijn vraag

marky

#8
ben vandaag druk bezig geweest met me auto wat uiterlijk en met wat lampen spuiten hier de foto`s



zal morgen even foto`s maken van de achter kant.morgen komt er ook een andere uitlaat onder als alles goed gaat.

Joeri

#9
is precies goed gelukt :o

marky

#10
Citim nga: "Joeri"is precies goed gelukt :o
hoe bedoel je?

Chaoth

#11
Dat het resultaat er goed uit ziet. :)

Maar zo kom je niet (meer) door de apk. Voor de apk moet je het er weer af halen.

marky

#12
het is er alweer af het was te donker had niet veel zicht meer ik haal binnen kort een tweede set op en doe ik het daar mee en dan voor meetings

GHINO

#13
Citim nga: "marky"het is er alweer af het was te donker had niet veel zicht meer ik haal binnen kort een tweede set op en doe ik het daar mee en dan voor meetings
Gok dat oom agent ook spontaan aan komt huppele met zn bonneboekje als hij je zo ziet rijden :mrgreen:


Maar staat wel strak

Chaoth

#14
Ik neem aan dat je Motip backlight spray gebruikt hebt? Dit heb ik ook gebruikt voor mijn achterlichten. Ik vond het wel lastig om een mooie egale look te krijgen. Ben maar zover doorgegaan dat ze goed donker waren  :lol:

Is ondertussen ook weer als vanouds vanwege de apk keuring. Tweede set lampen halen is geen slecht idee. :)