Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Colt vraagjes

Filluar nga Anonymous, Mars 14, 2004, 03:17:21 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

#60
OK
ik ben dus gister valkbij Leer geweest en heb voor woensdag een afspraak met die man daar en dan wordt mn colt dus weer gerestaureerd Wink en ik heb direct gevraagd of ze mijn spiegeltjes mee wilden kleuren, dit gebeurt dus ook. Wel klote trouwens mijn stootlijsten op de deur waren beschadigd en er moeten nieuwen op.... grapje van 85 euro :S

Ik heb waarschijnlijk ook iemand gevonden hier die kan spuiten dus als ik dat voor elkaar krijg voor niet te duur dan ga ik binnenkort ook waarschijnlijk bodykit uit duitsland halen.

Hoe heb jij dit psies gedaan gerard? ( t was toch gerard? )
En dan bedoel ik vanaf het ophalen ( of krijg je et toegestuurd? )
en kan je me misschien een prive message sturen met wat het je gekost heeft in totaal ? ( spuiten, onderzetten, laten versturen e.d. )

Groeten,
Sander

Anonymous

#61
Owkay, post t maar in dit topic Smile

Vraag: k stond net bij het stoplicht naast een of andere mafkees in een sjonnie-crx (let wel, met aller respect he, dus niet dat ik er iets op tegen heb..) Dacht, mwah..moet wel lukken.. Naja,ik goed weggetrokken daar, net gewonnen (was dus echt een rag-bak die crx) nu heb ik het volgende aan het handje hangen...

Elke keer als ik optrek, ruik ik een mega rare lucht.. nee, het zijn niet mn koppelingsplaten, dat weet ik wel hoe die ruiken ...smerig..
maar dit lijkt meer op een verbrand plastic/rubber lucht.. Kreeg wel het idee dat tijdens het wegrijden er iets doorslipte..

Iemand enig idee? Moet zeggen dat het best wel smerige lucht is.
Verder geen rare dingen, rijdt prima, maakt verder geen raar geluid...

Anonymous

#62
Heey das mijn text een Sjonnie wagen haha iets wat ruikt rij je vrij vaak hard met je wagen en was ie loei heet?

Anonymous

#63
Citim nga: "markje"Heey das mijn text een Sjonnie wagen haha iets wat ruikt rij je vrij vaak hard met je wagen en was ie loei heet?

whaa..ow, is hier een "vaste" uitspraak voor pimping mafkezen in vw'tjes, crxjes opeltjes etc... Smile Enfin, Uh...rij ik vaak hard, naja, ik moet eerlijk bekennen dat ik een "forse"rijstijl heb..En nee, hij was niet heet..viel wel mee, temp komt niet boven de helft van het metertje uit..

En ja, wat je ruikt, een hele smerige rubber/ plastic brandlucht...

Anonymous

#64
Als ik eerlijk mag zijn, ik ken ook wel fatsoenlijke CRX rijders, het zijn niet allemaal patsers Exclamation Een kennis van me heeft ook een paar CRXjes en dat zijn absoluut geen ragbakken maar zijn echt gaaf Razz.

Anonymous

#65
Hmmm branderigheid jaa kan ook wer vanalls zijn van plasticzak tegn je uitlaat of een kabel tegen je uitlaat of een slang.

Hmm ok mensen met een crx of een vw zullen vast wel ook wel goeie gasten ertussen zitten maar er zit best een hoop patsers bij maar okee patsers vind je overal

MitsuRulez

#66
RUBBAAAHHHHH Question

Anonymous

#67
vind crxjes en civicjes zelf leuke autotjes om te zien maar toen ik aan het rondkijken voor een civic kwam ik zoveel gaar getrapte bakken tegen echt verschikkelijk. Enigste fatsoenlijke waren de automaatjes maar had ik niet zo'n zin in neem ik later wel.

Evo driver

#68
hoi.

Is het altijd als je hard optrekt of is het net deze ene keer ??? Kan wel iets van vuil zijn wat dus al genoemd was een plastic zakje oid.

En jah ik was ook aan het kijken voor een civic maar ja ik wou iets speciaals. Iets wat je "bijna"niet ziet als je ergens langs de weg zou kijken. Want binnen 10 min heb je wel z'n vw golfje of een crxje langs zien rijden.

Gr.

Anonymous

#69
die lucht eh..... heb je misschien net een nieuwe filter erin?
Toen ik er een sportfiltertje in had gelegd rook het ook een beetje plastic achtig af en toe.

Heb er nu geen last meer van eigenlijk.

ps: ben mn coltje 3 dagen kwijt Mad staat nu in duitsland gerepareerd te worden. Krijg je zon domme seat ibiza er voor trug Razz

Anonymous

#70
Citim nga: "1300GLi"die lucht eh..... heb je misschien net een nieuwe filter erin?
Toen ik er een sportfiltertje in had gelegd rook het ook een beetje plastic achtig af en toe.

Heb er nu geen last meer van eigenlijk.

ps: ben mn coltje 3 dagen kwijt Mad staat nu in duitsland gerepareerd te worden. Krijg je zon domme seat ibiza er voor trug Razz

Uh...geen nieuwe filter..balen joh dattie een paar dagen weg is..
maarja, je krijgt er wat voor terug..

Nieuwe update: ben vanmorgen naar school gereden, niks aant handje..Kwam vanmiddag terug, ik de colt starten; niks... Nou is 'niks' een brede term, maar ik kreeg de indruk dat hij geen benzine kreeg, liep bijzonder happerend en pas toen ik gas gaf vanaf 3000 toeren bleef 'tie draaien..al met al erg raar..Is vanuit school naar huis nog 3 keer uitgevallen, dus ben t ondertussen zat aan het worden en heb m bij de garage gebracht met als  opdracht maar eens heel goed te gaan kijken wat het is.. Wordt ook direct grote beurt uitgevoerd, hebben we dat ook weer gehad..

Ik houdt u allen op de hoogte van de uitslag..

Ps. is het lastig een 1.8gti  blok te bemachtigen?

Anonymous

#71
misschien heeft coltco er nog 1

groeten gerard

Evo driver

#72
Hoi. Je kunt het daar toch niet krijgen.

Ze leveren namelijk geen losse motoren omdat er dan het een en ander verkeerd zou gaan. Heb het zelf ook ondervonden en kreeg het dus ook niet voor elkaar. Ook niet dat ik dus bij een mitsu garage werk met alle handboeken en cd's etc etc speciaal gereeschap en dergelijke. Dus misschein kan je het beste eens langs een jap sloperij gaan die dus de motorblokken bewaard. Misschien bij kleine staarman heb je de meeste kans.

Gr. en suc6 met zoeken.

Anonymous

#73
dat komt omdat  ze juist veel problemen hebben met de echte mitsubishi monteurs  een opsomming ,een blok andersom er in leggen (staat echt in geen een handboek geloof ik) slangen verkeerdom aan sluiten ,nokkenassen verkeerd er in leggen  en ga maar door .dus daarom doen ze het liefst het er zelf in leggen dan zijn ze zelf verantwoordelijk en krijgen ze niet dat slappe gezeik achteraf van het past niet ,het blok is niet goed en ga zo maar door

ik snap dat je een goed monteur bent en iedereen kan fouten maken ,maar hun kiezen voor die weg

ps heb jij dan al een vr4 blokje

groeten gerard

Evo driver

#74
Nee nog niet. Maar het vr4 blok of een 2.0 turbo blok van een eclips oid kan er zonder problemen in. Zonder dus het een en ander om te zetten kwa ophanging. Maar aan het eind van het jaar moet hij er zeker zijn. Moet nog effe sparen maar het komt goed

Gr,