Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Colt vraagjes

Filluar nga Anonymous, Mars 14, 2004, 03:17:21 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

#45
durf ik niet te zeggen ,maar bellen is weten Laughing

groeten gerard

Anonymous

#46
Weet iemand ook of er voor  mn colt ook zijskirts en misschien iets is om mn voor en achterbumper wat lager te laten lijken ofso?

Anonymous

#47
Citim nga: "1300GLi"Weet iemand ook of er voor  mn colt ook zijskirts en misschien iets is om mn voor en achterbumper wat lager te laten lijken ofso?

Denk dat er zowiezo weinig spul voor een 96 colt beschikbaar is...
heb zelf ook al een beetje rondgekeken, maar denk toch echt dat het
custom made moet worden....

Anonymous

#48
nou heb ik goed nieuws voor je .er is genoeg maar moet vaak worden geimporteerd dus kwanta costa

maar  speciaal gemaakt kan altijd  Laughing

groeten gerard

Anonymous

#49
Ik ga volgende week ff naar duitsland, ik heb achterzijkant een klein beetje schade en aangezien je het daar een stuk goedkoper kan laten maken ga ik daar een dagje heen.
Nu heb ik ook gehoor dat je daar dus ook meer van dat soort tune spul kan krijgen voor de buitenkant.

1 van jullie misschien nog adresjes net over de grens of niet al te ver door duitsland? want ik ga namelijk ook direct beetje rondkijken daar of ze misschien wel bumpers e.d. hebben.

groeten Sander

edit: check mn avatar? Smile zo wil ikd ie van mij ook hebben Razz gelukkig dat ik de kleur al heb , nu de rest nog haha

Anonymous

#50
Dat is dus ook de kit die Gerard op z'n colt maakt Laughing. Sideskirts zijn er wel voor de Colt hier in Europa en ik heb ook adresjes in Duitsland Very Happy; Ik zit ook bij een Duitse Mitsubishi club Wink http://www.mitsubishis-extrem.de">www.mitsubishis-extrem.de

Anonymous

#51
yeh die site heb ik ook al tussen mn favo 's Smile
Zou je voor mij een paar adresjes kunne noemen die de moeite waard zijn om ff langs te gaan?

b.v.d

Anonymous

#52
coole avatar Cool  Wink

die body kit is te koop bij ralliart  http://www.ralliart.de">www.ralliart.de

slecht voor 23oo euro zonder verzendkosten :shock:
maar als je even geduld hebt kan ik je de auto in het echt laten zien ,kan je altijd nog kijken wat je er van vind en of je het waard vind om zoiets te kopen

groeten gerard

Anonymous

#53
Citim nga: "gerard r"coole avatar Cool  Wink

die body kit is te koop bij ralliart  http://www.ralliart.de">www.ralliart.de

slecht voor 23oo euro zonder verzendkosten :shock:
maar als je even geduld hebt kan ik je de auto in het echt laten zien ,kan je altijd nog kijken wat je er van vind en of je het waard vind om zoiets te kopen

groeten gerard

ja ik weet et , en ik zit zelf ook zwaar te tobben of ik ook die bodykit wil, maar enige probleem is ..... ik heb weinig verstand van auto's en heb ook niet echt connecties. Ben beetje benieuwd wat ik dan toch kwijt zal zijn als ik bodykit in die rooie kleur laat spuiten en met eronder laten zetten.
want op die site staat ook niet echt duidelijk wat je kwijt bent..... maar dat weten jullie vsat ook niet.

Ik ga in elk geval 1 deze weken een afspraak maken in Hengelo voor brandstof druk regelaar denk ik, ben ik daar ook es geweest Smile

MitsuRulez

#54
Anders origineel Mitsubishi:


Anonymous

#55
Jij vraagt, ik zal een paar noemen Wink:
- www.giacuzzo.com
- http://www.nippontuning.com">www.nippontuning.com

Anonymous

#56
de prijs  van die bodykit van rally art op de website is ex verzendkosten
laten spuiten van je auto kost 1000 tot 1500 euro en plaatsen weet ik niet.
je kan dat ook vragen aan coltco

groeten gerard

Anonymous

#57
Ok ik ga dus morgen (vrijdag) naar duitsland naar een garage net over de grens om paar kleine lakschade plekjes te laten maken.
Als ik daar ben ga ik nog ff rondvragen voor optische tuning produkten voor colts en de garages die deze verkopen daar in de buurt om ff wat nieuwe stuff te halen. Hier in NL vind je echt barweinig  Crying or Very sad  
misschien vind ik daar wat, en anders ga ik wel een keer terug om na te vragen daar wat het zou gaan kosten om bodykit er op te plaatsen .incl spuiten e.d.

jullie horen het nog......

groetjes

Anonymous

#58
Citim nga: "Boemtjing"Jij vraagt, ik zal een paar noemen Wink:
- www.giacuzzo.com
- http://www.nippontuning.com">www.nippontuning.com

erg aardig dat je wat links voor me hebt maar.... ik ga zelf naar duitsland dus ik zoek eigenlijk adressen voor garages/winkels daar waar ze dit verkopen ( en misschien eronder zetten )

die giacuzzo doet et nie
nippontuning heeft niks voor colt en die schubbis (zeer aantrekkelijke artikelen e.d. trouwes )  had ik al maar ik kan dat plaatsje niet in de atlas vinden Very Happy

we vragen morgen wel als we er zijn Smile

Anonymous

#59
Voor het eronderzetten heb ik wel een adres, maar das geen beroepstuner. De voorzitter van de Duitse club waar ik bij zit is dat, die is erug goed, zelfs beter (en goedkoper) als menigeen stylings firma / garage Very Happy. Maar het is wel een eind voor je rijden. Confused Het is voor mij zelfs nog +/- 100Km en het is ook wel handig als je lid bent Laughing.