Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Colt vraagjes

Filluar nga Anonymous, Mars 14, 2004, 03:17:21 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

#120
hmmm klinkt spannend

Anonymous

#121
ik had op die coltmania site lezen hoe blauwe interieur verlichting te maken, maar daar hebben ze het over een folie die over de tellerplaat geplakt wordt. heeft hier iemand ervaring mee? of is het ook al te doen door blauwe lampjes het dashboard te monteren?

Anonymous

#122
het is toch wel normal dat dat check engine lampje als je hem start aangaat he. Daarna gaat ie weer gewoon uit bij mij.

Evo driver

#123
Hoi

Jah dat is goed. Dan weet je zeker dat er een een of andere beunhaas met een storing niet het lampje eruit gehaald heeft en je weet ook als hij weer uit gaat dat er geen erge stoorcode in staat.

Gr.

Anonymous

#124
duurt wel erg lang met je evocolt moet ik eerlijk zeggen, dat je zolang zonder auto kan.
Trouwes ik had nog ff een vraagje, mijn SRS lampje blijft branden onder t rijden Mad das volges mij van de airbag, wat te doen ??

MitsuRulez

#125
Ff uitlezen bij de dealer.........

waarschijnlijk klokveer stuk.......

maar misschien blijft ie uit na het uitlezen.........

Zo'n ding kost overigens € 148,- ex btw......

Anonymous

#126
nou die evocolt zit al veel schot in de zaak,maar het is mijn 3de auto dus hoef er niet mee naar het werk

ik hou jullie op de hoogte

groeten gerard

Anonymous

#127
alweer 2 week voorbij en nog geen pics Razz
howwot!? ehehe

Anonymous

#128
geduld is een schone zaak , Laughing
maar zoals al aangegeven met de evocolt uit belgie wil ik geen slecht afgewerkte auto .


groeten gerard

erwin

#129
Ik geef je groot gelijk je kan het ook laten doen.
Dit stond in banzai december 2002

ik hoop dat het te lezen is  Crying or Very sad

Anonymous

#130
nog niks?

Anonymous

#131
hij komt binne kort van de spuiter dus dan zie je foto's snel