Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

16" onder een Space 1.3 uit 1999, iemand ervaring?

Filluar nga nicq, Mars 03, 2009, 01:40:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

#15
ik zou voor de 2de gaan die vind ik mooier mijn vader heeft ook een zilvere met de stillauto wielen er onder black chrome en dat smoelt hem goed maar het is en blijft jou beslissing natuurlijk

nicq

#16
He,

Heb je heel tpoevallig een foto van de auto van je vader, ben wel erg benieuwd. Heeft hij ook 15` ??
Nu viel me oog op de Dezent V Dark, ook erg mooi!!
Ben alleen bang dat dat gepolijste erg snel lelijk wordt ivm zout etc. Zie het bij veel gepolijste ielen dat er van die draadjes op komen en uiteindlijk gaat oxideren....


nicq

#17
Deze passen ook, wel een heel apart wiel. Houdt niet zo van origineel. Hoop houden ook niet zo van mijn smaak wiel maar houdt er wel van als niemand anders het heeft en bij andere wielen dan origneel is dat ook zo.

Wel erg apart ook deze, is er hier iemand ie goed kan fotoshoppen en eventueel de 4 wielen onder mijn auto kan hoppen zodat ik een goed beel kan krijgen?

Apart en dik! wel ET 35 maar 6,5J dus das wel weer gunstig





Groeten NIck

sp1046mhs1

#18
Ik heb geen sportieve velgen, ik ben een fan van wieldoppen... :mrgreen:

Citim nga: "nicq"
Erg mooi, heel apart!  8-)

Joeri

#19
Citim nga: "sp1046mhs1"Ik heb geen sportieve velgen, ik ben een fan van wieldoppen... :mrgreen:

Citim nga: "nicq"
Erg mooi, heel apart!  8-)


zowel hip als old-skool :D

nicq

#20
Nu kwam ik deze ook nog tegen.Is 16ìnch En schijnt volgens ht vbedrijf zonder aanpassingen te passen op een space star looptniet aan....
Moeilijk moeilijk moeilijk....


Joeri

#21
voor mij zeker die laatste :o :o
mja das smaak  eh

sp1046mhs1

#22
Nee, ik verander mijn mening niet. Ook al zijn deze óók erg fraai... ;)

nicq

#23
Denk dat t die Wolfrace Wordt.
Wel heel mooi apart wiel, en qua prijs heel gunstig.

15inch past sowieso en rijdt beter dan de 16 inch.

Heb nu vakantie dus ga er even rustiug over nadenken.

Evo driver

#24
vind die wolfrace gewoon lelijk sorrie dat ik het zeg. Maar ik zou voor de dezents gaan of voor de laatste maar dat is mijn mening. De foto's van mijn vader zal ik er morgen avond of maandag even er op zetten

nicq

#25
Die Wolfrace velgen zijn wel smaak gevoelig ja, ik houdt er wel van.

Nu verkoop iemadn in de buurt bij mij dit setje.
ET 45 maar bndenmaat 205/45/16.... Net even te breed ben ik bang.
En 16" dat trekt toch nog steeds wel  :D



Evo driver

#26
ik zou zeggen passen en proefrijden ik denk opzich dat het wel goed zal gaan maar moet er ook bij zeggen dat de achterbanden al zeer krap langs de draagarmen lopen ik zou gewoon even er onder zetten en rijden en flink knallen door bochten en drempels evt met meerdere mensen er in

Evo driver

#27
Hier nog trouwens de foto's van de auto van mijn vader






gr. remco

nicq

#28
Die 16` die ik gezien had wordt niets, de 205 banden is absoluut te breed.
Kreeg een mail van iemand die het geprobeert had...

Dank je voor de foto´s. Mooie wagen. eigenlijk is 15` ook groot genoeg voor space star.
Maar onder me vorige auto (punto) is kleiner en had ik 17` dus wilde liefst weer zo een effect.

Maar als ik jouw foto´s zo zie staat 15´ erg mooi eronder!!

Evo driver

#29
er zit wel een iets lagere band op dan orgineel maar dat mocht de pret niet drukken :D er zit nu 195/50R15 onder ipv 195/55R15