Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

"Ice White Clear" achterlichten Lancer Wagon CAO

Filluar nga AutoStatic, Qershor 22, 2008, 01:26:35 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Evo driver

#15
Als het er op zit moet het werken maar anders is het niet verplicht zie de datum dat is wat het apk boek zegt en dat staat er heel duidelijk dus ik denk dat mijn mede collega's dat ook zeggen. Dus ik zou neit weten waarom dat moet. Zelfs op sommige L300 busjes zitten geen mistlampen achter.

gr. remco

AutoStatic

#16
Zo, eindelijk binnen. Die dingen hebben gewoon anderhalve maand bij de douane gelegen, dacht dat ik ze al als vermist op moest gaan geven. Hopelijk kan ik ze dit weekend monteren.

Chaoth

#17
Leuke lampjes.

Is die Libero hetzelfde als een Lancer Wagon Kombi? Zou wel mooi zijn.

AutoStatic

#18
Hallo Chaoth, sorry voor de late reactie. Jup, de Libero is hetzelfde als de Lancer Wagon/Kombi. Ik heb de lampen gemonteerd en het staat echt heel mooi bij het zilver van de rest van de auto. Echter..... Er zitten géén rode retroreflectors in maar witte. Dus ik moet nog rode retroreflectors ergens achterop plaatsen en hopelijk is het wel toegstaan dat je beide kleuren (zowel rood als wit) voert achterop de auto. Anders mag ik er in principe niet eens mee rijden.

AutoStatic

#19
Bij deze wat foto's! Moet alleen de Mitsu velgdopjes er nog opdoen en de slotjes vervangen. Mocht je slotjes willen kopen, vraag dan of ze niet roesten want die van mij doen dat dus wel :(






Chaoth

#20
Hey, erg stoere auto man.. Mooi om te zien dat er meer mensen zijn met dezelfde auto en hobby als ik  :D  Kunnen we elkaar misschien ook beetje helpen aan onderdelen, want dat is echt een hele klus... qua vinden dan.

Deze achterlichten staan inderdaad heel goed bij jouw auto, maar bij mijn bordeaux rode Lancer zal het niet zo mooi staan, helaas  :cry:

Je bent goed bezig, houden zo!  :mrgreen:

Groet,

Kim a.k.a. Chaoth

Ps. Leuk dat je je kenteken hebt weggehaald uit de plaatjes, maar ik kan hem wel aflezen van je banner  :twisted:  :lol:  :P

AutoStatic

#21
Dank je Kim :)
Och, dat kenteken, moet sowieso mijn handtekening aanpassen want die is wel erg over the top he he. Her en der zijn er nog genoeg onderdelen te krijgen gelukkig, dus als je wat nodig hebt, gewoon vragen hier!

Chaoth

#22
Dat is ook (deels) de reden dat ik mij heb aangemeld op dit forum.

Toen ik je banner zag dacht ik echt zo van WTF!  :shock:   :P

Gelukkig ziet ie er niet zo uit in het echt, want het is misschien toch iets té ja :P

Ps. Wel goede fotoshop hoor.. alleen het licht van de koplampen lijkt wat onnatuurlijk :)

AutoStatic

#23
Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn, je kan de achterlichten ook in Oostenrijk bestellen (grmbl  :x ): http://shop.ebay.at/merchant/mitsupeter1

Chaoth

#24
Lol, die zijn helemaal niet zo duur :P