Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mijn colt CA0 gti

Filluar nga ase, Nentor 29, 2007, 08:01:22 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

ase

Ik zal eens een topicje maken over mijn auto.

het betreft een colt gti uit 1993 ( 1.8 16v, dohc, 140 pk) met een aantal mods.

zo kocht ik hem:




Na wat optische veranderingen (lees: 16"velgen, originele mitsu spoilerset in kleur, dakraam, andere knippers, andere motorkap, uitdeuken etc) ziet ie er zo uit:






GreenEclipseDriver

#1
Ziet er goed uit  :D

Evo driver

#2
mooi hoor met die orginele skirts etc echt een net coltje

Joeri

#3
nice :o
heb je hem ook verlaagd of ligt ie vanzelf zo netjes rond de banden?
groete

ase

#4
hij is rondom 3 cm verlaagd met apex veren. eigenlijk is het 4 cm, omdat de gti standaard al een cm lager ligt.

Eclipse4Life

#5
Hey mooi coltje het cao model vind ik persoonlijk ook het mooiste ;)
Word mijn eerste auto denk ;)
Maar geen gti denk ik ;) want de verzekering sou daar denk ook nie zo heel blij mee zijn :P
Greetz

Chim.Nino

#6
Sorry voor de late reactie, maar NICE!!! Vooral die velgen vind ik erg strak. Zou je mij misschien kunnen vertellen welke velgen dat precies zijn en waar je ze hebt gescored??? Want ik vind ze erg mooi

Basco

#7
He ziet er echt goed uit die spoilerset op je colt!!
Heb zelf ook een GTI en ben ook op zoek naar precies de zelfde set.
Waar heb je deze vandaan gehaald dan?

Me broertje heeft een 1.6 en daar zit de zelfde set op maar vind ie niet leuk als ik hem daar van af jat : :twisted:

Evo driver

#8
beetje oud topic die gozer heeft hem iig niet meer.

Die bumper set die er op zit is orgineel van mitsubishi het gaat dan meer om de onderlippen en de skirts. Ook moet je precies hetzelfde type voorbumper hebben met de kleine mistlampen anders past hij niet.

Zoek eens in duitsland misschien dat je daar meer kans heb op slagen

ZS87

Zo das een sexy Colt mooi bumperset heb er trouwens 1 op marktplaats zien staan maar die lul reageert niet wil ze ook zo graag hebben
ken jij niet toevallig een plek waar ik ze kan kopen voor een mooi prijsje oja hoe heb je die Jdm lampen gezet heb je alles door gelust naar je stads licht ???