Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

vervangen stuurwiel Space Star

Filluar nga Robbert, Dhjetor 08, 2022, 10:14:30 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert

Als 2e auto hebben wij een Space Star 1.0 Bright uit 2016, die met af fabriek radio en climat control. Auto heeft af fabriek geen stuurwielbediening voor radio en geen cruise control.


Vraag: op de sloop zijn stuurwielen te krijgen van een Space Star met wel stuurwielbediening van radio en/of cruisecontrol. Stuur is zelfde maat, airbag ook zelfde maat, stuur is dus (weet ik bijna zeker) uitwisselbaar. Maar werkt na vervangen stuur ook stuurwielbediening radio en eventueel cruise control? Wie heeft hier ervaring mee?

Keezx

Je zou je eigen stuur eens kunnen demonteren en kijken of er achter aansluiting(en) is voor voorzieningen die je stuur niet heeft.Zijn die er niet , dan gaat het w.s. niet werken , tenzij alles via 1 stekker gaat.

Nobodie14

Ik heb deze keer wat meer onderzoek voor je gedaan.
Daar had ik de vorige keer dat je de vraag stelde geen tijd voor.

Er is meer nodig dan alleen een stuurwiel: Mitsubishi Attrage / Mirage Cruise control install DIY
FIY in het sommige landen is de Colt verkocht als Mirage / Attrage.
Het is een Arabisch talige video, maar de beelden spreken voor zich.
Je hebt een stuurwiel nodig, een pickup-ring, kabels van de pickup-ring ergens inprikken, MUT-III om de cruise control te activeren.
Als het alleen om Cruise Control gaat, dan zou je naar een John Gold set kunnen kijken.