Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

verwisselen stuurwiel Space Star

Filluar nga Robbert, Maj 22, 2022, 09:50:16 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert

goedemorgen  :)  ik heb een Space Star 1.0 Bright van 2016 (met af fabriek radio/cd en climat control). Op het stuurwiel zit geen audio bediening en geen cruise control. Nu zijn er luxere uitvoeringen van dezelfde Space Star met een stuur die wel audio bediening heeft en cruise control. Mijn vraag; als ik op de sloop zo' stuur kan vinden, is dat dan plug and play over te zetten? Met name voor de cruise control, want dat mis ik wel.

Keezx

Een goede vraag en zeer waarschijnlijk is er geen ervaring en slechts een enkele goed ingevoerde techneut, die weet of er ook bij de auto's zonder deze extra's hardware  aanwezig is...je eigen stuur demonteren zou een weg kunnen zijn om te kijken of er  ongebruikte aansluitingen achter zitten

Nobodie14

Het belangrijkste is dat de 'oppikring' achter het stuurwiel de aansluitingen heeft.
Als dat zo is, dan is het WAARSCHIJNLIJK een kwestie van stuurwiel wisselen en aanmelden dat de Cruise Control knoppen aanwezig zijn.
Dit is hoe ik het verleden jaar bij een Ford Focus gedaan heb.
Kosten waren 125 euro voor stuurwiel met CC knoppen, airbag en een OBDII kabeltje voor Ford.
Programma was gratis. Firmware inlezen, vinkje bij 'Cruise Control' zetten op 2 plaatsen, firmware terugschrijven en werken.