Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen en een vraagje,

Filluar nga CeesT, Janar 24, 2022, 02:26:10 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

CeesT

Hallo allemaal,


Ik lees al een week of twee mee op dit forum en bij deze neem ik de gelegenheid meteen maar even te baat om mezelf even voor te stellen en ik heb meteen ook een vraagje. Ik ben Cees, 59 jaar getrouwd met Carolien en vader van 3 kinderen en opa van 4 kleinkinderen. Mijn hobby's zijn fotografie, 3d printen, computers (voornamelijk netwerken en besturingssystemen), Lego Technic en onze twee Beagles.


Sinds een week of wat zijn we in het bezit van een tweede auto naast ons hoofvervoermiddel een Opel Crossland X namelijk een Mitsubishi Colt CZC uit 2008 die prima loopt en waarvan alles werkt en er heel goed uitziet. Echt een leuk fun karretje waar ik waarschijlijk veel plezier aan ga beleven.


Nu mijn vraag. Vorige week zag ik op internet een dashboard van een Colt CZC met witte achtergrond op de tellers. Nou heb ik al flink gezocht op internet en ik meen ooit wel eens sites gezien te hebben waar je die inlays gewoon custom kunt bestellen. Helaas kan ik die niet meer vinden. Weet iemand van jullie of er iets bestaat van Mitsubishi zelf of een adres waar ik deze kan bestellen. Ik vind de auto leuk maar alleen de klokken vind ik echt oersaai. Wit zou veel mooier zijn.


Ik hoor het graag van jullie, alvast bedankt.


Met vriendelijke groet, Cees.

tekkel

#1
- die Plasma-Tacho-Scheiben von Kartech Solutions (diese könnt ihr z.B. hier bei eBay erwerben)

Vond ik op de duitse carisma site,weet niet of deze firma nog bestaat ,als die nog bestaat zullen ze ook voor je czc wat hebben lijkt mij.

Gr Tekkel


Carisma Workshop - Plasma-Tacho-Scheiben einbauen • Dream Carisma

CeesT

Hoi,


Dank je wel voor je reaktie en tip. Ik ga daar eens even informeren.