Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

hulp gevraagd outlander 2006 curacao

Filluar nga emde, Dhjetor 01, 2021, 06:16:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

emde

we willen een auto kopen, outlander 2006, maar het lampje rs of srs brandt constant.
kan het de airbag zijn die niet meer in het stuur zit wegens een diefstal bij de vorige eigenaar?want ook de toeter moet bediend worden dmv een drukknop in het dashboard en ook niet via het stuur.
of is het wat anders, ik heb geen ervaring met mitsubischi.ik hoor het graag van kenners dan van een garagehouder (ik heb tenslotte maar 2 poten en die wil ik beide houden  ;D zonder dat ze eruit gedraaid worden)

Entharion

#1
Tja, ik denk niet dat dit specifiek geldt voor Mitsubishis... Maar dit is mijn kijk erop;

Het kan zijn dat deze auto een schadeverleden heeft, het kan een kapotte sensor zijn, een stekker die los zit, een draadbreuk, een kapotte SRS computer, of de bovengenoemde ontbrekende airbag...
Hoe dan ook is er iets aan de hand met het airbag systeem, maar zonder naar de auto te kijken kun je niet beoordelen wat de oorzaak is.

Het kan wel flink in de papieren lopen als je dit door een garage laat onderzoeken en repareren, dus op grond van wat je schrijft zou ik serieus overwegen om deze specifieke auto laten staan.
Er zijn genoeg auto's uit 2006 waar geen SRS lampjes branden zoals het hoort.  :)

Hopelijk kun je er wat mee.

Mvg,

Rens

Keezx

Dat indicatielampje is natuurlijk de ontbrekende airbag.....Plaats een aanvraag op onderdelenlijn o.i.d, en kijk wat er aangeboden wordt.Opsturen naar Curacao moet kunnen....

Nobodie14

Het is wat Keezx en Entharion zeggen: het SRS lampje brandt in ieder geval omdat de airbag er niet is.
En dan kan het kloppen wat Entharion zegt: het kan zijn dat de auto in een ongeluk betrokken is geraakt waardoor de airbag is afgegaan.