Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ruitewisser bestuurder Space Wagon

Filluar nga CapFabulous, Tetor 25, 2021, 10:48:54 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

CapFabulous

Goedemorgen.


Ik heb een Spacce Wagon uit 2002, dus de laatste serie. De ruitewisser aan de pasagierskant is een traditionele beugelhaak, maar aan de bestuurderskant is het een ander systeem, plat met een gaatje erin alsof je hem vast moet klikken ofzo.
Een nieuwe ruitewisser voor dit systeem, wat dat ook is, is bijna niet te vinden. De 'universele ' die ik heb gekocht krijg ik er maar niet op.


Mijn vraag: hoort de Space Wagon niet gewoon 2 beugel systeem wissers te hebben voor? Dit voelt als een reparatie van de vorige eigenaar met een onderdeel dat er op lijkt, maar het niet echt is.


Als nee...wie heeft een tip waar ik een vervangend blad koop? De vorige heb ik met veel pijn en moeite ergens opgescharreld, en die woei er vanaf laatst midden op de snelweg in een stortbui, dus ik heb nu met Duct tape een andere bevstigd die net veilig genoeg zicht geeft, maar daar kan ik de winter natuurlijk niet mee in!

Keezx

ALS er andere armen zijn met een gangbaar systeem zou ik die proberen op te snorren, dus misschien eens wat sloperijen afstruinen, of een aanvraag op onderdelenlijn o.i.d.

tekkel

www.mitsubishionderdelen.nl        Eric de kort,bel die eens,zijn grote sloperij voor mitsubishi.
zei kunnen je ook zeggen of er op jou space wagon wisser armen zitten met beugels.
gr tekkel