Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ervaring Bosch Aerotwin Flatblades op Colt

Filluar nga Arrie56, Gusht 08, 2017, 06:31:04 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Misty2008

Citim nga: Arrie56 ne Gusht 15, 2017, 10:56:27 PD
Ik heb ze inmiddels ook besteld en op mijn Colt geplaatst en doen het perfect :)

Ze staan ook een stuk mooier dan de normale ruitewissers.

Helaas kwam de Warehouse tip voor mij wat te laat  :'( Maar een goeie voor als ze weer aan vervanging toe zijn!



Ik helaas alleen de bestuurderskant besteld , kom nu achter dat de andere kant ook moet ha ha

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Gusht 15, 2017, 11:07:54 PD

Ik helaas alleen de bestuurderskant besteld , kom nu achter dat de andere kant ook moet ha ha of er moeten 2 in de doos zitten ?

Leo

Citim nga: Misty2006 ne Gusht 15, 2017, 11:12:50 PD
Ik helaas alleen de bestuurderskant besteld , kom nu achter dat de andere kant ook moet ha ha of er moeten 2 in de doos zitten ?

aangezien het een warehouse deal is zal dat dan ook de rede zijn waarom er maar 1 wisser inzit.

BriannNL

Het door mij gelinkte artikel is een set van twee, bestuurderszijde en passagierszijde. Ik neem aan dat je ze nog niet binnen hebt (gezien de tijd) en er dus niet maar één in het doosje zit.

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Gusht 15, 2017, 05:11:25 MD
Het door mij gelinkte artikel is een set van twee, bestuurderszijde en passagierszijde. Ik neem aan dat je ze nog niet binnen hebt (gezien de tijd) en er dus niet maar één in het doosje zit.


Bestelling komt volgende week dinsdag binnen. Voor die beide wisser er even af , die aan de bestuurders kant is beschadigd , vandaag bus mat zwart gekocht. Leuk klusje

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Gusht 15, 2017, 05:15:44 MD

Bestelling komt volgende week dinsdag binnen. Voor die beide wisser er even af , die aan de bestuurders kant is beschadigd , vandaag bus mat zwart gekocht. Leuk klusje

[verwijderd door de beheerder]


Marcuz77

ik heb de armen helemaal kaalgehaald en eerst met grondlak en daarna met matzwart gespoten.
Ik kreeg niet mooi over die witte laag gespoten, vandaar mijn aanpak.

Chaoth

Dat kan sowieso niet, want is oxidatie. Dan hecht de lak niet goed. Dus kaal halen, goed ontvetten, primer en kleur

Misty2008

Citim nga: Chaoth ne Gusht 16, 2017, 03:36:53 MD
Dat kan sowieso niet, want is oxidatie. Dan hecht de lak niet goed. Dus kaal halen, goed ontvetten, primer en kleur


Bedankt voor de tip mbt primer etc.
Klusje voor het weekend, nu pisstoff iemand heeft tegen mijn auto aan gezeten, nare kras

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Gusht 16, 2017, 05:12:39 MD

Bedankt voor de tip mbt primer etc.
Klusje voor het weekend, nu pisstoff iemand heeft tegen mijn auto aan gezeten, nare kras


Trouwens zijn ze er makelijk er af te halen ( ruitenwisser armen)

Chaoth

Hangt er beetje vanaf hoe vast ze zitten. Elke ruitenwisser wordt op zijn plek gehouden door 1 moer. Als je deze eraf haalt kun je, als je geluk hebt, voorzichtig de wisserarm eraf halen.

Eagle1982

Na het los halen van de moer blijft in veel gevallen de arm nog steeds op de plek zitten omdat deze op een conische as gedrukt worden bij het aanzetten van de moer,
Meestal is het genoeg om de arm iets op te tillen en een beetje te wrikken met de de arm.
Als dit niet gaat dan moet je iets met een hefboom gaan doen, alleen zorg er dan wel voor dat je goede bescherming voor je auto gebruikt.
Bij elke handeling met de ruitenwissers rekening houden met de veerspanning die op de arm staat, je zult niet de eerste zijn die de ruit beschadigd.

BriannNL

Ben ook nog van plan dat klusje een keer te doen. Er is geen stuk van de lak af, maar beide armen zijn wat geoxideerd over een deel van de lengte. Had ook al eens gelezen dat iemand ze gespoten had terwijl ze op de auto zaten, gewoon met een hoop oude kranten eronder.

Misty2008

Citim nga: BriannNL ne Gusht 16, 2017, 08:57:14 MD
Ben ook nog van plan dat klusje een keer te doen. Er is geen stuk van de lak af, maar beide armen zijn wat geoxideerd over een deel van de lengte. Had ook al eens gelezen dat iemand ze gespoten had terwijl ze op de auto zaten, gewoon met een hoop oude kranten eronder.


ik ga er een oude deken onder doen