Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

armsteun voor colt cz3 2008

Filluar nga Misty2008, Korrik 15, 2017, 08:45:49 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Misty2008

weet iemand een goedkoop adres voor een armsteun voor mijn colt ?

Leo

http://armsteunshop.nl

Weet niet of er verschil zit tussen 2004-2008 en 2008-2012 type


Leo

keuze genoeg dus, ik heb zelf tijdje terug bij dezelfde winkel rubberen matten gekocht

Misty2008

had een foutje gemaakt die van mij is van 2006 , en ja wil ook tzt nieuwe matten voor die zaten er niet bij.
en achterin een rubberen mat

Misty2008

zag dat de winkel in Sittard zit niet ver van mij vandaan ha ha

Leo

A wat leuk ik kom uit Geleen, ik heb op mijn Nissan Micra de privacy shades toen bij deze vestiging laten monteren.

Voor de Colt zijn er veel modellen beschikbaar dus je kunt ook even bellen om langs te gaan en een keuze te maken. Installatie is gratis

Misty2008

Goed idee Leo, nu nog in Friesland en auto garage, maar komende donderdag weer lekker terug.
Daarna afspraak maken

Misty2008

Citim nga: Leo ne Korrik 17, 2017, 09:10:08 MD
A wat leuk ik kom uit Geleen, ik heb op mijn Nissan Micra de privacy shades toen bij deze vestiging laten monteren.

Voor de Colt zijn er veel modellen beschikbaar dus je kunt ook even bellen om langs te gaan en een keuze te maken. Installatie is gratis




zag op de site dat ze geen voorraad hebben en dat je alleen komt komen als je iets besteld hebt
Jammer want wilde daar de juiste keuze maken voor de armsteun, en gelijk een rubbermat voor achterin te kopen.


voor heb ik al 2 nieuwe matten, op de mat van de bestuurder staat Enjoy Life  mijn levens motto  ;D




Leo

In de zaak staan wel voorbeelden van de verschillende modellen.
Ze hebben 1 algemeen magazijn waaruit alles geleverd wordt.

Misty2008

Citim nga: Leo ne Gusht 02, 2017, 08:46:40 MD
In de zaak staan wel voorbeelden van de verschillende modellen.
Ze hebben 1 algemeen magazijn waaruit alles geleverd wordt.




heb nu eerst nieuwe matten gekocht , volgende maand de armsteun