Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Uitval div functies colt cz 2005

Filluar nga Hansbr, Janar 07, 2017, 01:40:23 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Wat kan de oorzaak zijn, alles al gecheckt, zekeringen accu ,ecu gereset etc

Airco defect ?
0 (0%)
Ecu defect?
0 (0%)

Shuma e Votuesve: 0

Hansbr

centr deur vergr doet het niet , airco en ventilator int en acherruitverw ook niet.
Wie heeft de oplossing?

Chaoth


Jeffrey

Comfortmodule eens nakijken, deze regelt de centrale deurvergrendeling en dergelijke opties. Verwarming airco en ventilator horen bij elkaar maar dit wordt niet door de ECU geregeld dus die kan je bij je poll weg halen.

Jasper

Hallo 2021 is echt een probleemjaar voor mijn Colt. Startmotor stuk, nieuwe banden, nieuwe uitlaat.
Nog op de valreep heb ik ook bovenstaande storing, alle zekeringen zijn nog goed, op het relais ook schakelaars verwisseld, zonder resultaat.
Maar die comfortmodule, waar zit deze? Ik lees bij andere auto's onder de mat van de bestuurder, maar ik kan niets vinden. En weet iemand als je deze vervangt door een ander exemplaar of de sleutel en andere dingen opnieuw moeten worden ingeleerd? En kun je de comfortmodule ook vervangen door een van een recentere Colt? Of is het jaar model afhankelijk.
Thx!!

Jasper

Update onderstaand plaatje kwam ik tegen op internet, na lang zoeken. Ik heb de mat aan de bestuurderszijde er helemaal uit gehaald, helaas zonder resultaat, bij mij zat hier geen comfortmodule. Wie weet waar dat ding zit in het 2008 model?


BATTERY CABLE & BRACKET | EXTERIOR | XNLHR6 | Z33A | EU | Mitsubishi |  Catalog | PartSouq

Jasper

Na een hoop zoeken ben ik eruit, het waren de vier zekeringen die aan de postieve accu pool vastzitten. Deze vind je door de rode beschermkap eraf te halen. Vervolgens zie je twee grote zekeringen zitten bovenop, bij mij was een van de vier zekeringen aan de zijkant volledig geoxideerd en afgebrokkeld. Nieuwe gehaald op de sloop en het werkt allemaal weer! Erg fijn in de herfst :)