Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Ervaring Plasti Dip

Filluar nga Amenastry, Korrik 08, 2016, 01:32:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Amenastry

Hallo allemaal!


Ik was aan het praten over dat ik mijn velgen niet mooi vond gespoten dus dat ik dit zelf opnieuw wou doen. Mijn collega ving dit op en gaf een alternatief namelijk Plasti Dip. Na wat onderzoek kwam ik op een aantal interessante websites waaronder een subreddit die voor Plasti Dip gemaakt is.(https://www.reddit.com/r/plastidip/)

Ik zie daar behoorlijk vette dingen voorbij komen!

Nu mijn vraag: Wat is jullie ervaring met Plasti Dip, en wat vinden jullie daarvan?


p.s. Ik heb al een plastidip topic gezien maar die was erg oud, de technieken zijn in die tussentijd verbeterd denk ik.

Vizionary

Ik ben ook van plan mijn velgen te gaan dippen.
Ik heb me laten vertellen dat dit de belangrijkste dingen zijn waar je zoal op moet letten:
- Velgen moeten helemaal proper zijn en stofvrij. Liefst ook ontvet zodat de plastidip goed kan hechten.
- Niet in te dikke lagen spuiten, dat komt het resultaat niet ten goede.
- probeer in een omgeving te spuiten waar weinig stof is.

Verder zou ik vooraleer je eraan begint even wat tutorials bekijken op Youtube, daar worden de meeste dingen goed in uitgelegd. Veel succes ermee, kan je misschien een voor/na foto posten? Ik ben benieuwd naar het resultaat! Ik ben van plan de mijne vrijdag te spuiten als ik de tijd kan vinden

bas44

Stok speel kaarten kopen  steek je tussen je velg  en band rond gaat perfect  ;D ;D

Amenastry

Volgende maand ga ik me velgen plastidippen, foto's zal ik er van maken!

CVOYO

Hoe is het resultaat? Blijft het lang zitten? Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van plasti dip.

roy94

Goede ervaringen mee! geeft een mooi resultaat, je moet er alleen niet teveel aanzitten want dan gaat het loslaten.

Waterkastanje

Heb drie jaar geleden de Mitsu ster op de radiatorgril zwart gespoten, wagen gaat weekelijks door de wasstraat, plastidip blijft er keurig opzitten.

CVOYO

Dat klinkt goed, mooi spul dus.

Amenastry

Helaas nog geen tijd gehad om het te doen.. Ik denk dat ik het in het voorjaar ga doen wanneer de pekelzooi van de weg af is haha.