Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

nieuwe aanwinst cz5 met vragen

Filluar nga papa, Shtator 06, 2015, 02:34:56 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

papa

ik heb een colt 2009 cz5 gekocht, en me vooral laten leiden door zuinigheid met ruimte en onderhoudsvriendelijk. Wat een wonderwagen eigenlijk. je stapt in en het lijkt ineens een grotere auto. pittig genoeg, pittiger dan mijn Mazda met 2 liter motor. zuinigheid ben ik erg benieuwd naar. in ieder geval de wegenbelasting van 1200 kg naar 950kg. dat scheelt!
toch nog een paar opmerkingen, misschien kunnen jullie me doorverwijzen:
- de stoel vind ik de zitting te recht, ik mis ondersteuning voor mijn bovenbenen. Ik zou de stoel iets willen kantelen: rails los aan de voorkant en dan er iets tussen en dan weer vast. iemand ervaring?
- de radio wil ik vervangen door mijn alpine die ik al had. de bluetooth daarin is veel beter en heeft nog meer opties. Maar hoe zit het dan met de auto computer bediening? en kan ik de stuurbediening op de een of andere manier dan nog aansluiten?
- het geluid is slecht vooral achterin. ik denk vooral door slechte demping van de deuren. Ik zou dus de deuren willen dempen en waarschijnlijk de achterspeakers vervangen. iemand tips?
- en zoals al eerder gevraagd: ik zou er lpg in willen doen? wie heeft dat ook bij deze motor?
- en ik overweeg ook parkeersensoren aan de voorkant, dat heb ik nog nooit ergens gezien maar zo raar lijkt het me niet want je kan de neus helemaal niet meer zien.

alle tips zijn welkom.

groetjes
Papa


[verwijderd door de beheerder]