Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Terug van weggeweest......

Filluar nga Robbert, Shkurt 02, 2010, 06:44:08 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Robbert

#30
Hallo allemaal,

Zoals jullie weten heb ik begin februari de Galant 6G GTI verkocht en daar een grijze muis in Daihatsu Applause verpakking voor terug gekocht :D  Omdat de wagen standaard erg week is afgeveerd "zeg maar gerust afgezweeft" ben ik opzoek gegaan naar een setje nieuwe verlagingsveren en heb daar ook een setje lm velgen bij gezocht.

Vandaag was ik vrij en het was mooi weer dus de veren gemonteerd, was nog best een karwei "1 veerschotel bleek beschadigd omdat er een rubber miste" maar een paar uurtjes sleutelen heeft toch wel resultaat gehad, de wagen stuurt nu veel strakker en deint ook niet meer. In de schuur ligt nog een in kleur gespoten spoiler te wachten om montage en dan is de wagen helemaal naar m,n zin. Ik zal omtrent de Daihatsu ook verder niet veel meer posten want het is hier tenslotte een Mitsubishi gebeuren ;)  Omtrent de Cordia zal ik zeer zeker blijven posten :D

Groeten Robbert

 

GTI-tje

#31
Ja het 6G GTI tijdperk is wat jouw betreft een gesloten boek :( , al weet ik dat je dit type Galant een bijzonder warm hart toedraagt, we hebben wat dat betreft toch leuke bijdrage's geleverd aan dit forum. De plaatsvervanger zit er goed uit, netjes nu de auto wat verlaagd is, en straks met die spoiler heeft de auto zeker meer uitstraling. Gelukkig heb je het merk niet geheel achter je gelaten, immers er staat nog een Cordia te wachten die hunkert naar wat beter weer, en zodat wij hier op het forum kunnen genieten van jouw bijdrage's wat betreft het Cordia project hier te lezen en te zien op het MOC forum.

Grt Hans (GTI-tje)

Robbert

Hallo mensen,

Het is alweer een dik jaar geleden dat ik hier actief was, heb de nodige bijdrage,s geleverd en ben door moeizaame prive omstandigeheden hier niet meer actief geweest, maar aangezien de donkere wolken vertrokken zijn en het leven me weer toelacht is ook de zin om me weer op de auto,s te storten volledig terug. Ik heb nog altijd de Cordia in bezit, en ben daar weer mee begonnen te restaureren, heeft al die tijd mooi droog gestaan dus het is goed bewaard gebleven, hij staat nu bij Niels onder dak en samen zijn we al behoorlijk aan het klussen geweest met zijn Galant 6G en met een mooi resultaat. Affijn ik zal hier de komende tijd wel regelmatig weer verschijnen.

Groeten Robbert

Chaoth


Evo driver

Leuk dat je er weer bent robbert !!!

Robbert

Bedankt heren! ik heb er ook weer erg veel zin in en ben weer volop bezig met auto,s.....het bloed kruipt nou eenmaal waar het niet gaan kan :)  En ik zal m,n ouwe topic,s eens langslopen maby dat het stof er nog af kan... ;)  qua onderdelen heb ik inmiddels diverse bronnen in Duitsland en dat komt soms goed van pas, zoals Kim die heeft nu een mooi setje zeldzame mistlampen....

Groeten Robbert

Chaoth

Welke in nieuwstaat zijn! 8)

Als ik tijd heb knal ik ze er morgen even op. Kwestie van paar schroefjes en stekkertjes aansluiten :)

Robbert

Citim nga: Chaoth ne Qershor 14, 2012, 10:16:51 MD
Welke in nieuwstaat zijn! 8)

Als ik tijd heb knal ik ze er morgen even op. Kwestie van paar schroefjes en stekkertjes aansluiten :)

Fijn om te horen dat je er tevreden over bent, liggen de stekkers al klaar dan achter de bumper? Dat vergemakkelijkt dan idd een hoop!

evodave


Chaoth

Stekkers zijn aanwezig inderdaad :)

Robbert

#40
Hallo Mensen,

Ik was in de jaren 2010/2011 erg actief hierzo, ik had toen een Galant 6G GTi in mijn bezit en heb destijds erg veel uitgeplozen o.a het AMG verhaal en mede samen met Hans "GTI-tje" en vele anderen een hoop gepost omtrent dit model. Na anderhalf jaar "vreemd" te zijn gegaan in de vorm van een Opel en Daihatsu ben ik weer "terug op het nest" en rijd sinds een week weer in een Galant 6G GTi/X die ik heb gekocht van Hans,  zoals de meeste inmiddels wel hebben vernomen denk ik.

De wagen is uitgevoerd met een bijzonder optiepakket het zogenaamde "Executive pakket" destijds een meerprijs van 15.000 gulden, wat inhoud dat er extra luxe op zit in de vorm van:
Kuipstoelen, E.C.S "actief en instelbaar veersyteem" ABS, EPS en een Elec. glazen schuif/kantel dak. Ik heb toch wel een bijzondere Galant in m,n bezit en ben er erg tevreden over. Buiten wat poetswerk en oxidatie onder in de motorruimte is de wagen nog in erg goede staat en heeft slechts 133.000km op de klok.

Groeten Robbert


GHINO

Gefeliciteerd met je nieuwe bolide,
Nog plannen om je zij knippers ook helder te vervangen voor heldere?

4Koen63


Robbert

#43
Dankjewel heren! Ben ook zeer tevreden met de wagen, veel luxe, weinig km,s en de overheerlijke 4G63 16V....


@Ghino: Ik heb nog witte knipperlichten voor in het spatbord liggen alleen ben ff kwijt waar ik ze gelaten heb, kom ze wel weer tegen in 1 of andere doos, dan is het inderdaad helemaal af.

GTI-tje

Dit doet even pijn :'( , als ik die plaatjes zie, maar ik ben blij dat deze toch wel unieke GTI een goede baas heeft gekregen, helaas was het voormij en mijn vrouw niet meer op te brengen, maar het blijft jammer, het was toch altijd mijn oogappeltje!!! Sorry moest dit even kwijt!


Hans