Hallo allemaal,
Wel zo netjes om mij voor te stellen na het aanmelden op dit forum. Mijn naam is Cees. Privé heb ik al een lange Mitsubishi historie achter de rug:
- Mitsubishi Colt 1.2 bouwjaar 1984;
- Mitsubishi Colt 1.3 bouwjaar 1989;
- Mitsubishi Galant 6G 1.8 GL bouwjaar 1991;
- Mitsubishi Galant 8G V6-24 bouwjaar 2000
De afgelopen 10 jaren heb ik een aantal lease-auto's gereden voor het maken van de grote kilometeraantallen. Voornamelijk Peugeot's van het type 307 en 308. Privé ben ik altijd trouw gebleven aan de diamant. Toen de laatste lease auto (bijna) 2 jaar geleden de deur uit ging heb ik de 8G gekocht, voornamelijk vanwege het feit dat er s'zomers een caravan aan de haak moet.
Van de beide Colt's heb ik geen foto's op het net voorhanden. Jullie zullen het dus moeten doen met de beide Galant's. De 6G en de 8G heb ik een korte periode beide in bezit gehad en dus gezamenlijk vast kunnen leggen op de gevoelige plaat.

De 6G was nog volledig standaard en had op het moment van de foto's 119k op de teller staan. We praten dan over juni 2010. Begin juli 2010 is hij verkocht.
Sinds dat moment koester ik de 8G. Een heerlijke wagen met een machtig V6 blok onder de motorkap. Deze is niet geheel standaard; LPG installatie, HC dash, A/T, 4 cm verlaagd (veren), 17" OZ velgen, Xenon 6000K. Op de teller staat een respectabele km-stand (ruim boven de 3-ton) al merk je daar niets van. Sinds vorig jaar doe ik het technisch onderhoud zelf. Remblokken en schijven zijn ondertussen vervangen, A/T bak heeft een volledige flush gehad, motorolie en alle filters zijn vers. Bougies, multiriemen en distributie staan binnenkort op de planning voor vervanging al zal ik een deel van die werkzaamheden uitbesteden (ik ken mijn grenzen

).
Hobbymatig besteed ik veel tijd aan detailing. De 8G heb ik direct na aankoop volledig onderhanden genomen en hij krijgt met grote regelmaat nog steeds zijn verwenbeurten. Genoeg voor nu. Foto's zeggen altijd meer. ;)

En ter afsluiting nog één met de caravan aan de trekhaak op een parkeerplaats in Zwitserland: