Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

sigma schade

Filluar nga roland brandt, Janar 19, 2011, 02:49:02 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

roland brandt

sorry ben al lang niet op het forum geweest.(beetje druk). heb gisteren post gekregen van de verzekerring van de tegenpartij krijg 2080euro voor de sigma terug. er was een opkoper voor de sigma maar die boodt 77euro voor het wrak,vond ik een beetje weinig dus hou ik hem zelf.(dus als iemand nog onderdelen zoekt laat maar weten.) verder willen ze me voor me whiplash afkopen met een bedrag van 300 euro,nou dat dacht ik dus niet he ik zit er voorlopig nog wel aanvast.komt die turk er bijna mee weg voor een appel en een ei.nou bij mij dus niet :evil:  :twisted: ga hem binnenkort slopen en de kalle kas wegbrengen naar het oud ijzer krijg ik er zowieso meer voor dan 77euro.(ze zijn echt gek geworden in belgie.) als er nog nieuws is horen jullie het wel. ga me eerst maar eens bezig houden met een project :twisted:  :twisted:  :twisted: ook daar zal ik binnenkort fotos van plaatsen.

Niels

Valt nog niet heel erg tegen, wat je voor de Sigma teruggekregen hebt. Maar er wordt wel eens gezegd dat je nooit met het eerste 'voorstel' akkoord moet gaan. Misschien kun je aantonen dat er meer geld in de Sigma gestoken is dan dat zij nu bieden? Bijv. recent een dure beurt gehad o.i.d.

Vw.b. die whiplash is het een treurig laag bedrag, net als die 77 euro van die opkoper. Gewoon een lachertje...... Het kale karkas brengt die paar tientjes al op aan oud ijzer.

Succes met het vervolg.

Eclipse4Life

Al wat meer nieuws voor ons allemaal? :o

roland brandt

sorry heel lang niet hier geweest. druk en verhuizen op zoek naar tijdelijke auto en een hoop gezeik. ook met de verzekering willen niet uitbetalen voor me nek is nu een advocaat mee bezig >:(  auto is al wel uitbetaald. wrak al weggebracht naar t oud ijzer kreeg er toch nog 250 euro voor na dat we er toch nog even fun mee gehad hebben. mitsubishi sigma is sterker dan een mercedes 190 coupe HEEL VEEL STERKER :D  zal binnenkort een fotos plaatsen hiervan. was zonde maar wel leuk om te doen.
heb nu tijdelijk een volvo 850 2.5 20v glt van 1993 was goedkoop en in een hele nette staat. mag ook een hoop trekken 1600 kg best handig als je een hoop moet verhuizen incl. een evo en een drift bmw.
maar t mitsu hartje begint weer te kloppen heb bij mijn schoonouders op t plein een mitsubishi spacewagon 2.4 gdi van 2000 gevonden voor een aantrekkelijke prijs. kan iemand me meer vertellen over zn auto. graag hoor ik hier meer van. als iemand nog iemand weet voor een leren interieur van een sigma hoor ik dat ook graag. staat ook hier te koop. laat t maar weten.