Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Vraag over stuurbedieningsapparaatje VDO Dayton RCS 5100

Filluar nga Jump1975, Gusht 04, 2022, 12:26:09 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Jump1975

Hoi,


Sinds een aantal jaar heb ik mijn Colt uit 2010. De sleef voor de navigatie was aanwezig, maar een navigatiesysteem e.d. heb ik later verzameld. Ik kwam erachter dat Mitsubishi geupdate heeft tot 2012 en daarna gestopt is met VDO voor de Colt. Tijdens mijn werk in de thuiszorg (regionaal) heb ik in het begin gebruik willen maken dit navigatiesysteem, maar enigszins vertraagd reageert hij, ik miste afslagen en 2012 is wel erg verouderd.
Tijdens het verzamelen heb ik ook een stuurbediening erbij gekregen. Het plastic riempje heb ik kennelijk niet goed toegepast, want ik heb wat pennetjes vernield, waardoor ik met zwarte duck(hoe schrijf je dat?)tape in de weer moet.
Mag ik misschien vragen of iemand ook zo'n stuurbediening heeft, daar ook problemen mee heeft gehad en een goede oplossing?
Als hij bij iemand ongebruikt in de kast ligt, mag ik dan zeggen dat ik me aanbevolen houd? Dan kan ik het ding weer in ere herstellen, want ik heb ontdekt, dat ik tijdens het rijden wel nut heb van het kaartje. Ik woon in een nieuwe omgeving en kan mooi zien hoe de plekken en straten heten. Vandaar.