Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

vraag over uitlaat outlander 2.4 FWD

Filluar nga Vinkie, Mars 31, 2022, 07:40:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Vinkie

Hallo allemaal ik heb een vraagje over het vervangen van mijn uitlaat.
net voor de einddemper van mijn auto is in het verleden al door iemand een noodreparatie uitgevoerd ( nooit opgevallen met de koop)
maakt ook niet zoveel uit maar nu begint ie weer te lekken en wil ik de midden en einddemper vervangen.
tot nu toe niks vreemds
echter mijn auto de Outlander 2.4 FWD 170 pk is blijkbaar qua uitlaat toch iets meer exotisch dan ik dacht, zoek ik namelijk op de bekende
webshops naar deze onderdelen dan wordt er elke keer op een 1 of andere manier verwezen naar de 4WD ( die heb ik dus niet )
ik heb afgelopen middag met een bedrijf gebeld en deze wist dit mij expliciet te vertellen dat de uitlaat van de 4WD niet past onder de FWD
dus kan iemand mij uit de brand helpen met een antwoord of dat er iemand is die vaker hiervan gehoord heeft.


    mvg Friso


Nobodie14

Als je het model 2004-2010 hebt, dan zijn er verschillen: https://www.mitsubishipartswarehouse.com/v-2004-mitsubishi-outlander--ls--2-4l-l4-gas/exhaust-system--exhaust-components.
De achterdemper is wel gelijk.
Vooral het vinden van de middendemper MR993629 zal een uitdaging zijn.

Vinkie

Hallo bedankt voor je reactie en inderdaad ik was even vergeten om het bouwjaar erbij te zetten en dit is 2009/2010

Vinkie

ik ben er nu achter dat de eindemper wel overal te krijgen is.
ik heb een bedrijf gevonden die is gepecialiceerd in uitlaat lasklussen.
ik bestel een einddemper en hun gaan deze op de juiste manier weer knap op de middendemper lassen  :)