Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Airco Outlander

Filluar nga Froggie, Tetor 19, 2021, 09:34:02 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Froggie

Hallo allen.[/size]Ik ben nieuw op dit forum, Harry Struijk is de naam. (Froggie)Ik heb nu m'n 2e Outlander (huidige is demo auto uit 2013 en ook in 2013 aangeschaft (8 jaar dus in bezit)Probleem: 1e Wegwijs worden op dit forum 2e hoe en waar plaats ik het beste een bericht (topic?) met de kans op de meest succesvolle reactie.Probleem met auto: Lekkage water verzamelt zich onder bekleding en isolatie (heeft al een keer voor een storing gezorgd in de bekabeling welke na meerdere bezoeken aan de dealer is verholpen) en ontdekt dat daar toen de boel drijfnat was. Omdat onbekend was wat daar de oorzaak van was (flesje water ?? of plasje van de hond?? maar het rook toen nergens naar) dus op advies van de monteur alles zelf opgedept en goed gedroogd (haarfohn etc etc en veel ventileren tot alles?? voelbaar droog was) echter: maanden later begon het te geuren in de auto (interieur filter dacht ik, maar na vervanging geen soulaas) na een lange rit (Limburg) zat ik opeens van onder tot boven onder de rode vlekken wat steeds erger werd. Na onderzoek arts vastgesteld dat dit Netelroos was. Oorzaak allergisch voor bepaalde schimmels!! Toen op de camping gaan zoeken, weer alles drijfnat en stinken. Ook de dikke isolatie onder de matten volgezogen in de holle ruimtes tussen de korrels en alles lekker bruin. Stoel er uit gehaald en weer alles gedroogd. Echter de isolatie (polystyreen??) krijg je niet droog dus zit nu in een vuilniszak. Nu weer (na 2 weken thuis ) alles drijfnat. Ik ben ten einde raad (Uitslag is nog steeds niet geheel weg ondanks pillen van de arts etc) Nu veel gelezen op internet en in forums en uitgefilterd dat condens afvoer van de airco verstopt zou kunnen zijn en dat het water toch ergens heen moet. Maar nergens kunnen uithalen WAAR?? zit die afvoer ergens. (Wielkast?-Motor compartiment?-Onder de Carrosserie / Chassis?) HELPm.v.g.Harry Struijk

Nevolution6RSII

Je post is 2 pixels hoog en dus niet te lezen... ;D