Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Voorstellen

Filluar nga Mitsuman, Tetor 05, 2021, 03:23:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Mitsuman

Hallo allemaal,


Ik ben Pat(rick) en heb gisteren een Lancer wagon 1.6 gekocht van 2008 in de kleur Graphite Gray Pearl. Ik dacht ik stel mij eerst maar eens netjes voor voordat ik vragen ga stellen  ;D


Ik ben 52 jaar en woonachtig in de achterhoek, ik heb vroeger een Cordia gereden en mijn bij mij in de familie waren de Mitsubishi's goed vertegenwoordigd (Lancer, Celeste en een Saporro), dus ik ben er mee opgegroeid. Ik ben ook in het bezit van een Volvo 480, maar die is niet altijd even betrouwbaar dus ik dacht ik ga weer een oude liefde opzoeken. De Mitsubishi  :)


Ik zit met mijn Volvo ook op een forum en ik hoop dat de liefde en expertise voor de Lancer hier net zo groot is. Ik ben namelijk van plan om speakers achterin te plaatsen (een how to zou handig zijn) en ik ben op zoek naar een aantal dingen....


Ik zal het forum nog wel gaan doorspitten en ik hoop dingen te leren over mijn nieuwe auto. Ik ben benieuwd naar aandachtspunten en tips en tricks.


Grtzz Pat

Xanthosius

Heey Pat,


Allereerst welkom op dit forum!  ;D


Ik heb een lancer wagon 2.0 intense en daar zitten al speakers achterin.


Ik heb er 2 versterkers een condensator een subwoofer en een compo set in de voordeuren en a stijlen gezet.


Klinkt wel lekker 8) :)


Veel veilige kilometers met de wagon!


Groetjes peter

tekkel



Mitsuman

Citim nga: Xanthosius ne Tetor 05, 2021, 03:37:06 MD
Heey Pat,


Allereerst welkom op dit forum!  ;D


Ik heb een lancer wagon 2.0 intense en daar zitten al speakers achterin.


Ik heb er 2 versterkers een condensator een subwoofer en een compo set in de voordeuren en a stijlen gezet.


Klinkt wel lekker 8) :)


Veel veilige kilometers met de wagon!


Groetjes peter


Hoi Peter,


In de A-stijlen zit toch standaard geen ruimte voor tweeters hoe heb jij dat gedaan?


Grtzz Pat

MarkW

Misschien ligt het aan de uitvoering die je hebt. Bij mij zitten er wel origineel tweeters in.


Ik ben van mening, dat als je goed geluid wilt, je moet beginnen met een goede headunit. Daarna pas uitbreiden met eventueel andere speakers en een subwoofer.