Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Project Lancer Gotenks **UPDATE*** Auto is verkocht

Filluar nga gotenks, Mars 24, 2014, 06:57:43 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Chaoth

Sportback heeft een andere voorbumper dan de sedan ;)

gotenks

Ik denk dat je achterbumper bedoeld  :P . Dat klopt. maar het gaat mij om de onderkant van de achterbumper. Kan daar op de diffuser van de sedan-uitvoering vast worden gemaakt.

Chaoth

Ook de voorbumper is iets anders ;)

trancedrift

Klopt, maar na de facelift in 2011 zijn ze weer gelijk, alleen dat ze verkopen de sedan sinds 2011 niet meer.

gotenks

Inderdaad. aanvankelijk had de sedan de 'fangs' die velen (als je naar de buitenlandse forums kijkt) dicht hebben gemaakt met de scorpion center lip, zodat uiteindelijk het resultaat hetzelfde is als die van de sportback en RA / EVO versie
Maar toch terugkomend op mijn vraag past die diffuser op de onderkant van de bumper van de sportback. Wat denken jullie.

trancedrift

Ik denk va wel, anders moet gewoon naast een sedan parkeren en de bumpers vergelijken :)

gotenks

Goed idee, alleen nu nog een sedan vinden. Lancers (althans deze generatie) blijven toch een unieke verschijning en ik zie ze zelden, eigenlijk nooit op de weg. Ik denk dat ik maar even bij de dealer langs ga.


Switcher

Met die bumper lijkt het altijd (voor mij) alsof iemand bij Mitsu gewoon een schop ertegen heeft gegeven en dacht "ja, dat is wel mooi zo met die uitsparing in het midden".  :P

gotenks

#54
Tijd voor een simpele update.
Ik heb de verlichting binnen aangepakt. De lampje verwisseld met ledverlichting (geen foto's). De kofferbak verlichting was nogal zielig, dus ook vervangen door twee ledstrips. Op de foto niet goed te zien, maar de leds in de kofferbak geven echt veel licht. Ten slotte voetleds aangebracht die aan en uitspringen met de binnenverlichting. De ledstrips onder de voorstoelen plakken ging niet, omdat de onderkant bekleed is met stof. Uiteindelijk met  naald en garen vastgemaakt aan het stof. Op de fotos zie je nog de leds voordat ik de strips op de juiste plek had vastgenaaid, vandaar dat je de strip nog zelf ziet. Foto's









Wieger

super vet gedaan !
Hoe heb je dat aangesloten op de interieur verlichting ?

TehDusted

Citim nga: Switcher ne Maj 26, 2014, 10:46:53 PD
Met die bumper lijkt het altijd (voor mij) alsof iemand bij Mitsu gewoon een schop ertegen heeft gegeven en dacht "ja, dat is wel mooi zo met die uitsparing in het midden".  :P
Zo heb ik het nu ook nog :P

gotenks

#57
Je heb het nu ook NOG, dus dat gaat binnenkort veranderen ?? ;)

gotenks

Dank je Wieger.
Er zijn verschillende methodes, maar ik heb voor de simpelste gekozen. Ik heb rechtstreeks een kabel aangetakt aan de binnenverlichting en deze via de bekleding in het dak naar beneden geleid.

trancedrift

Kan ook direct van de zekering dos onder het stuur, denk ik.